Hur går det med kliandet @fridaxi ?![]()
Har inte varit hos VC och kollar upp det än vilket jag borde (har nog tid imorgon så tur du påminnde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med kliandet @fridaxi ?![]()
Snyggt! Saknar mitt långa hår ibland.Jag har alltid velat ha långt hår men resignerat i det faktum att mitt eget aldrig kommer bli långt. Men såå..fick jag ett infall och gick till Wendy's i Stockholm och satte i extensions. Jag älskar det och är så nöjd! Ska dit på fredag igen för en uppfräschning.
![]()
Äntligen kan jag ha fläta!
![]()
Hoppas de här bilderna funkar istället...
![]()
![]()
@pepp Jag använde M1 sist men tyckte det blev lite för mesigt. Igår använde jag L100 Ice Blonde och den funkar riktigt bra! Men som vanligt så fegar man för mycket... Jag borde ha blekt fler slingor![]()
Är det M1 du använt på bilden ovan? Då förstår jag om du tycker det blev mesigt! Jag hade rätt solblekta toppar från början, kanske var därför den bet rätt bra på mig...
Ja precis. Mina toppar var också lite blekta men jag använde hättan som följde med och gjorde nog för få slingor och för lite blekning.
Jag ska också försöka ordna en bild på hur det ser ut nu![]()
Kass bild... Men här ser man att det är lite ljusare i topparna iallafall.
![]()
I slutet av månaden ska jag äääntligen till frissan och då kommer jag bli ännu blondarePlanerar att ta med den här bilden som inspiration:
![]()