Det blir ju tyvärr personangrepp eftersom en person i tråden har skrivit "OM du nu jobbar på Postnord - med den attityden" mot en annan. Det för mig är ju personangrepp. Man skyller inte på företaget här utan skriver i princip att det är dens personens fel. Vilket för mig inte rimmar bra. Även om jag förstår ilskan av att inte kunna välja postoperatör.
Det är inte lätt att arbeta för PostNord det kan jag intyga. Å det är inte heller lätt att diskutera om postnord heller utan att någon tar illa vid sig på ett eller annat sätt. Anställd eller inte.
Men det jag önskar som ändå har jobbat där i flera år (men som tack och lov sa upp mig) är ju att man klagar där det gör nytta. Jag kan tipsa om att anmäla försenad post till PTS och även fortsätta skicka in till postnords kundservice att ni har problem. Det är inte lätt och det vet jag. Jag står på er sida men försök att inte skylla på en person att företaget ser ut som det gör. Det är ledningen som är problemet här och inte de som arbetar på golvet. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Det är inte lätt att arbeta för PostNord det kan jag intyga. Å det är inte heller lätt att diskutera om postnord heller utan att någon tar illa vid sig på ett eller annat sätt. Anställd eller inte.
Men det jag önskar som ändå har jobbat där i flera år (men som tack och lov sa upp mig) är ju att man klagar där det gör nytta. Jag kan tipsa om att anmäla försenad post till PTS och även fortsätta skicka in till postnords kundservice att ni har problem. Det är inte lätt och det vet jag. Jag står på er sida men försök att inte skylla på en person att företaget ser ut som det gör. Det är ledningen som är problemet här och inte de som arbetar på golvet. Hoppas ni förstår vad jag menar.