Har ni sett något sötare ?

Sv: Har ni sett något sötare ?

Hua, jag ryser när jag ser bilderna (dock pga den fullvuxna svanen) :angel: Har lite lätt svanfobi, så fort jag går mot en svan fräser den och tittar mordisk på mig :crazy:
Men ungarna är väldigt söta måste jag erkänna..

haha fick svanfobi efter jag tog bilderna då pappa svan sen gick upp på stranden en bit bort när vi va där och spottade och dreglade XD

Jo, svanar är ovanligt tjurskalliga.. Men även ovanligt vackra :love:

Jättefina bilder! :love:
Vad har du för kamera?

Jag har dock också lite svanfobi, min kompis hund blev attackerad av en svan en gång när jag var ute och gick med den. Hon ville bada, så hon plaskade i sjön som vi gick förbi. Då kom en svan i rusande fart och började att hacka, flacka och jaga hunden. :crazy:Som tur var kom hunden upp på land och sprang iväg, så svanen simmade iväg.

tack :D har en canon EOS 350 D

Hjälp vad läskigt :crazy: Dom är djur man ska skåda på håll :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 019
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 676
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka