Har ni också fått denna i lådan?

MM

Trådstartare
Skulle hämta in posten tidigare idag och möts av den här filmen. Är det något nytt påfund :confused:
En film om påskens budskap utsänd från kyrkor och församlingar i Sverige, adresserat i mitt namn.
Är det fler som fått den eller är jag speciellt utvald? :nailbiting: :p

20140407_185648_5342da642a6b223683880fe8.jpg

Sv: Har ni också fått denna i lådan?

Jag har inte fått någonting liknande. Vad är det för samfund och kyrkor som skickar ut den? Vad står det som avsändare?

Det står att det är en gåva från kyrkor och församlingar i Sverige, returadress till Agape Sverige i Skärholmen.

OH den där fick jag för några år sen när jag bodde nere i Skåne :) Den var..... speciell..... kollade kanske 3 min innan jag inte klarade mer.

Jag skulle bli fullständigt vansinnig om jag hittade nått liknande i min låda.:rage::yuck:

"Jesus - ett familjeäventyr". Dör.

Men nej, jag har inte fått någon sådan.

Haha.. ska du titta på den eller skicka tillbaka eller göra ingenting?

Titta på den kommer jag inte göra. Det har jag inget intresse av.
Har aldrig skickat tillbaka något jag fått såhär, men denna kunde det ju vara värt besväret att bli av med.

Ni som fått den, är ni, eller någon i er familj med i Svenska kyrkan? I så fall är det väl förståeligt, delas den även ut till såna som inte är det tycker jag verkligen inte att det är okej!

Jag är inte medlem i svenska kyrkan. Men jag blir inte mer upprörd av det här än all annan reklam och utskick som hamnar i brevlådan, kanske till och med är en bra film och värd att se på.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: cassiopeja
·
F
Hundhälsa Vi har starka misstankar om att det finns noskvalster i flocken. Lasse har sen några dagar tillbaka fått "anfall" av långa...
Svar
13
· Visningar
16 743
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?