Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sälj den på Blocket.
Ni som fått den, är ni, eller någon i er familj med i Svenska kyrkan? I så fall är det väl förståeligt, delas den även ut till såna som inte är det tycker jag verkligen inte att det är okej!
Då jag inte är en barnfamilj kommer jag inte få någon film då.. Attans då..
Sälj den på Blocket.
"Jesus - ett familjeäventyr". Dör.
Haha, det skulle ju vara något. Tänk om någon vill ha den!
Men varför då? Varför bli irriterad på någonting sådant?Jag skulle bli fullständigt vansinnig om jag hittade nått liknande i min låda.
Jag är inte medlem i svenska kyrkan. Men jag blir inte mer upprörd av det här än all annan reklam och utskick som hamnar i brevlådan, kanske till och med är en bra film och värd att se på.
Lite väl trångsynt va? Det finns ju massor med kristna samfund som inte är Svenska Kyrkan. Typ katolska kyrkan med mer än en miljard medlemmar världen över.Religion anser jag inte är något man ska pracka på andra, vilket gör att jag inte tycker det är okej att ge ut sånt där till folk som inte är med i Svenska kyrkan då de uppenbarligen har valt att ta avstånd från kristendomen.
Lite väl trångsynt va? Det finns ju massor med kristna samfund som inte är Svenska Kyrkan. Typ katolska kyrkan med mer än en miljard medlemmar världen över.
Fast bara för att du inte blir det betyder ju inte att andra gör det. Jag kan ju tänka mig att en muslimsk familj tycker det är mindre uppmuntrande, t.ex.
vi är en ideell kristen organisation med en kallelse att med den heliga Andes kraft berätta om Guds kärlek för varje person och lämna resultatet år Gud.
Vi arbetar oftast tillsammans med lokala församlingar och kyrkor för att nå människor med evangeliet.