Har ni någonsin sett en skalad citron? Och andra konstiga uppenbarelser.

Denna snake fruit smakar lika konstigt som den ser ut, skulle kunnat användas till vegetarisk sko/väsk och byxtillverkning om det inte varit för att skalet hårdnar och blir sprött:angel:
4fc90bf2180ff23b8963104dc87b686a.jpg

De flesta citron trad ar inte alls taggiga ... eller med fa taggar numera. Det har vi "genmanipulerat" bort pa de flesta sorter.;)

Yum, raa jordnotter ... som man kokar som med kraftor utan dill. Det saknar jag har uppe i det nord vastra hornet av USA.:d
Smart :)
Dom jag plockade satt på buskar med taggar som va både långa och sylvassa

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 414
Senast: Och_Aye
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 473
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka