...hur växer ananasar/-er(?)?På fruktspåret så måste jag erkänna att innan jag såg en ananasodling så hade jag ingen aning om hur ananas växte. Utan att ha tänkt närmare på det så trodde jag nog att de växte på buskar typ rosbuske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...hur växer ananasar/-er(?)?På fruktspåret så måste jag erkänna att innan jag såg en ananasodling så hade jag ingen aning om hur ananas växte. Utan att ha tänkt närmare på det så trodde jag nog att de växte på buskar typ rosbuske
Såhär!
Ja det har jag
Jag har också jobbat med att plocka citroner, taggiga buskar växer dom på...
Jag tycker att jordnötter växer konstigt, som potatis
och cashewnötter. Undrar om man tar tillvara på resten av "frukten"
Och det var mycket mycket värre än så. Jag satt och tänkte på pungkulor (!) och tänkte:Jag känner igen det där. Som hobbyryttare ser man sällan intakta hästar, vilket innebär att man lätt tycker att bilder på hingstar tagna ur vissa vinklar ser väldigt märkliga ut.
Jag har iallafall aldrig tänkt på att om man vänder på kartan så ser det ut som att Sverige och Norge är ett monster som käkar upp Danmark
Jag ser nånting HELT annat...
Jag ser nånting HELT annat...
och cashewnötter. Undrar om man tar tillvara på resten av "frukten"
O. Man inte vrider kartan så ser Danmark( jylland) ut som en hund i färd med att dånga en godisbit...Jag har iallafall aldrig tänkt på att om man vänder på kartan så ser det ut som att Sverige och Norge är ett monster som käkar upp Danmark
Jag har iallafall aldrig tänkt på att om man vänder på kartan så ser det ut som att Sverige och Norge är ett monster som käkar upp Danmark