Har ni gjort något liknande?

Sv: Har ni gjort något liknande?

När jag skulle sälja mitt halvblodsföl var det en kvinna som ringde som sa "Hej, jag heter ***** och jag har tävlat SÅ mycket och jag kan ge din häst ett namn i resultatlistorna bara du släpper honom för det priset jag bestämmer (vilket var 20 000 kronor mindre än vad jag hade satt ut honom för) och när jag sa åt henne att priset inte gick att diskutera oavsett vem som ville köpa honom så vart hon skitförbannad och sa att det var köparen som besätmde priset och inte hästägaren. :banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 865
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag letar häst och bläddrar i annonserna. Den typ av häst jag letar efter ligger kring 100 000 kr-klassen. Påfallande ofta står det i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 218
Senast: Red_Chili
·
S
Hästmänniskan Jag har haft min häst ute på annons ett dag och har stött på måånga roliga hästköpare. :grin: 1 Dom ska pruta i första mailet...
2
Svar
27
· Visningar
6 020
Senast: Nasseman
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 289
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Dressyrsnack 17
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp