Har ni fått skattepengarna än?

Mirre

Trådstartare
Väntar och väntar men har ibte fått något än, har ni fått? När kan man vänta sig att få dem?
 
Oki, tusan också.
Det är iof bra till påsk också men det hade inte skadat om de kom lite tidigare.
Kan man se någonstans när man får in det på kontot? Kollade på skatteverkets sida men hittade inget datum
 
Jag deklarerade den 2a april, efter att ha loggat in med mobilt bankID, har ingen sån där brevlåda. Inte fått pengarna än, men hoppas få dem i april iaf...?
 
Haha ja det är en bra fråga varför jag inte googlade själv. Tänkte inte på det helt enkelt, antar att det gick av bara farten att fråga här när jag ändå var inne
 
Fick idag. Trodde jag skulle fått 5637 kr men jag hade läst förra årets skattebesked :meh:. Fick i alla fall tillbaka 2520 kr.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 751
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 044
Senast: Fetaost
·
Relationer Jag har åter hamnat i knipa och har fått be grannen om hjälp. (Skjuts totalt 1,6 mil.) Men vad ger jag henne som tack för hjälpen? Har...
2
Svar
22
· Visningar
1 205
Kropp & Själ Jag har fått ont bakom höger öra, ungefär vid örsnibben. Det gör sjukt ont att vidröra en punkt där. Det känns inte mycket alls om jag...
Svar
12
· Visningar
627
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp