Har nån en aning ?

R

Rodrigo__

Hejhej !
Jag har precis köpt ett jättefint Hollänskt sto e: Kingston u: Lida ue: Einstein . Jag har ingen aning om nån av dom hästarna . Är det någon som vet vad det är för några ?

Sv: Har nån en aning ?

Det finns flera hingstar med dessa namn, vad har Kingston och Einstein för föräldrar ?

det står ju i passet va d e för stamm på resten av dom ;) annars e d en jätte fin liten häst du köpt! hälsa henne från mig =)=) :love:

Jo jagvet att man kan se hela stammen i passet . Jag ska kolla sen så kan jag ju skriva in det här :)

Det finns flera hingstar med dessa namn, vad har Kingston och Einstein för föräldrar ?

Kingston e. Topas u. Filithya
Einstein e. Roemer u. Thalia

Dom enda i stammen jag känner till är Ramiro Z och Marco Polo :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 869
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 493
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar