Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit där?Do it!
Jag har varit där och jag tyckte det var väldigt trevligt. Definitivt värt ett besök om du tycker att det verkar intressant från "vad du ser"Har du varit där?
Jag menar, det står inte mellsn Setúbal och ingenting, det står mellan alla möjliga rimliga platser, helst i Europa, eller Setúbal.
Jag tycker att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort. Då kommer jag inte att kunna koncentrera mig.Jag har varit där och jag tyckte det var väldigt trevligt. Definitivt värt ett besök om du tycker att det verkar intressant från "vad du ser"![]()
Jag tycker att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort.Jag har varit där och jag tyckte det var väldigt trevligt. Definitivt värt ett besök om du tycker att det verkar intressant från "vad du ser"![]()
Då är det nog perfekt för det är inte direkt en "partystad" utan precis det du beskriverJag tycler att det verkar trevligt. Jag ska jobba medan jag är där i så fall, så riktigt spännande och intensiva platser som tex New York går bort.
Det ska vara fint, inte alltför bråkigt och bullrigt, god mat, gott om restauranger och fik, bra matmarknad (vilket finns) och hyfsat väder i april. Inte en renodlad hotellturistort, inte en storstad. Inte en ful ort, oavsett storlek.
Du får komma och besöka mig och välja vinerna!Jag tror det är trevligt värre! Men det är enbart baserat på min erfarenhet av Moscatel de Setúbal.
Jag leker med tanken på att hänga i Setúbal ett tag i vår. Vad tror ni? Kan det vara nåt?
Det gäller april, i första hand.Fram till slutet av maj verkar det drägligt.