Har fått så dålig syn....

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vet någon vad det kan bero på att min syn har blivit såååååå mycket sämre efter förlossningen. Den är riktigt dålig faktiskt :cry: .
Finns det någon som har råkat ut för detta mer än jag?
Jag tänker vänta några veckor till och se om den kommer tillbaka annars så får jag nog kolla upp den.....
 
Sv: Har fått så dålig syn....

Min har däremot blivit grymt mycket bättre! Inget efter första sonen men efter andra har jag gått från -4 i närsynthet till 0,5 på ena ögat och 1,50 på andra däremot har mitt brytningsfel på ena ögat blivit såpass sämre att helheten blir att jag sser lika dåligt men på ett annat sätt, men vänster öga ser jag alltså bättre på nu. Konstigt.
 
Sv: Har fått så dålig syn....

Vanligt kvinnor får synrubbningar i samband med graviditet, förlossning och ammning.
Synen stabiliseras igen, kan ta upp till ett år efter avslutad ammning.

/P Döben
 
Sv: Har fått så dålig syn....

Jag har då fått byta glasögon till starkare efter varje barn.
Framför allt så har jag blivit redigt astigmatisk.
Så jag gläder mig över att det nu finns toriska kontaktlinser.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 619
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
821
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 732
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 794
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp