Har fått så dålig syn....

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vet någon vad det kan bero på att min syn har blivit såååååå mycket sämre efter förlossningen. Den är riktigt dålig faktiskt :cry: .
Finns det någon som har råkat ut för detta mer än jag?
Jag tänker vänta några veckor till och se om den kommer tillbaka annars så får jag nog kolla upp den.....

Sv: Har fått så dålig syn....

Min har däremot blivit grymt mycket bättre! Inget efter första sonen men efter andra har jag gått från -4 i närsynthet till 0,5 på ena ögat och 1,50 på andra däremot har mitt brytningsfel på ena ögat blivit såpass sämre att helheten blir att jag sser lika dåligt men på ett annat sätt, men vänster öga ser jag alltså bättre på nu. Konstigt.

Vanligt kvinnor får synrubbningar i samband med graviditet, förlossning och ammning.
Synen stabiliseras igen, kan ta upp till ett år efter avslutad ammning.

/P Döben

Jag har då fått byta glasögon till starkare efter varje barn.
Framför allt så har jag blivit redigt astigmatisk.
Så jag gläder mig över att det nu finns toriska kontaktlinser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 720
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar