Har en stor varför fråga!!

P

Packe_alicia

Om den är fel så får man gärna flytta den! Detta är en mycket relevant fråga efter som alla inte behandlas lika på BUKE...

Visa hingstar får ju tarasas sönder med namn mmm här!!!!!!!:(

Medans andra inte får nämnas är det så det ska vara!!!!

Man får varningar rakt av utan att ens nämna hästar eller stuterinamn mm

Medans visa i prnicip kan skriva ut adressen till stuteri och hingsthållare..

Vart är demokratin här????

Sv: Har en stor varför fråga!!

Om den är fel så får man gärna flytta den! Detta är en mycket relevant fråga efter som alla inte behandlas lika på BUKE...

Visa hingstar får ju tarasas sönder med namn mmm här!!!!!!!:(

Medans andra inte får nämnas är det så det ska vara!!!!

Man får varningar rakt av utan att ens nämna hästar eller stuterinamn mm

Medans visa i prnicip kan skriva ut adressen till stuteri och hingsthållare..

Vart är demokratin här????

Stavfels nisse har varit frame:) hoppas det blir läsbart ändå

Använd rapportera-triangeln på alla inlägg du anser bryter mot reglerna.
Moderatorerna behöver hjälp med att hitta olämpliga inlägg.

Detta är den mest troliga anledningen till att vissa inlägg inte tagits bort än.

Sedan kan det kanske även vara skillnad på hur och på vilket sätt saker och ting skrivs. Vilket kan göra att man vid en snabb titt tror att inlägg som ser ganska lika ut behandlas olika.

Som sagt, enklast är att använda rapportera-ikonen på de inlägg man undrar över. Då går ett meddelande, med länk till just det inlägget, till moderatorn så moderatorn lättare vet vad det är du pratar om och kan hantera det på lämpligt sätt.

Jo men det händer ju ändå inget... Specefika personer får bete sig exackt hur dom vill. andra blir varnade för i princip ingen ting..

Jag håller med. Vissa hingstar inom halvblodsavel pratas skit om med namn, vilka dåliga avkommor det blir m.m.

Medan andra raser t ex PRE kan man inte ens nämna att vissa hingstar kan ge dåliga avkommor utan att man får varingar och stängs av.

Jag har letat efter hur många inlägg ni rapporterat, jag hittar inte ett enda från någon av er...

Nej jag har inte rapporterat men sett obefogade borttagningar av inlägg medans andra får maobbas utav bara sjutton..

Men börja då använda rapportera-ikonen när du ser någon mobbas, så att det finns större möjligheter för oss att åtgärda det hela.

Om du tycker moderatorn gör ett dåligt jobb och fattar felaktiga beslut hör du lämpligen av dig direkt till moderatorn via PM eller till mig enklast via PM eller mail med så mycket info som möjligt om vad som hänt och vilka som varit inblandade och vad du anser skulle ha gjorts i stället.
Det finns inte någon som helst chans för mig att hålla koll på allt som händer på sidorna.
Att rent generellt säga att det är illa utan att specifikt påtala vad det gäller kommer inte leda till några åtgärder.

Då ska jag göra det har rapporterat en tråd i dag som i högsta grad är utpekande av personer

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 313
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 058
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 270
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 037
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar