Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Nej, men skulle vilja prova!
(Måste bara gå ner i vikt först
så jag blir lättare och smidigare...)

Har du sovit hos hästen i boxen någon gång?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Japp

Har du ridit längre sträcka i flera gångarter utan träns/huvudlag?
 
Sv: Har du gjort det? 3

Många år sedan, en hingst ute på fälten in Turkiet, bara med en kedja om halsen. Han var inriden så.

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

J,a skrittade hem ponnyn när han rymt till andra sidan byn, hade grimma och grimskaft. Var inte en jätte lång bit men var några km ^_^. Första veckan vi hade honom XD.

Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, fbl jag hade kunde jag rida med halsring i alla gångarter ute och på bana + hoppa :)

Har du ridit i ett annat land? Vad gjorde du där? (semester/jobba osv..)
 
Sv: Har du gjort det? 3

Brasilien- semester
Turkiet - Semester
Tunisien - Semester
Spanien- semester + hade egen andalus/arab-korsning där
Italien, jobbat både inom trav ett år + hoppsvängen, jobbade hos en försäljare som beridare i flera år, hjälper fortfarande till när jag åker ner.




Samma
 
Sv: Har du gjort det? 3

Nope

(Glömde ju att jag bott och jobbat i både Norge och Danmark också på frågan där uppe, haha :p )

Ska du rida idag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 556
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Köp av häst
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp