Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
inte i skogen(fick tillgång till skogen för 3 veckor sen bara ) men när jag var liten så lekte man sagan om ringen med ponnyn ;D, hade svärd och pilbåge och allt ^_^
Ja, men hästen sprang inte raka vägen hem utan tog en omväg på 1 mil ungefär, jag fick pulsa efter i snön så att hon inte skulle ha fastnat i nånting...
Nej. Vet inte hur många gånger jag kommer att få rida ponny igen Synd när man bara är tolv och har hur långt tid som helst på sig!
Har du hoppat upp på en häst du förut inte alls tyckt om och t.ex kastat av dig, och nästa gång du rider går det hur bra som helst och ni är som gjorda för varandra?
Och skriver Siljas fråga:
Har du hoppat upp på en häst du förut inte alls tyckt om och t.ex kastat av dig, och nästa gång du rider går det hur bra som helst och ni är som gjorda för varandra?
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.