Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Nej jag tror inte det!:D Har dock tänkt att det HÄÄÄR skulle se asmysigt ut på video!!:D

Samma

inte i skogen(fick tillgång till skogen för 3 veckor sen bara :p) men när jag var liten så lekte man sagan om ringen med ponnyn ;D, hade svärd och pilbåge och allt ^_^

samma

Nej jag tror inte det! :pHar dock tänkt att det HÄÄÄR skulle se asmysigt ut på video!!:D

Har du ramlat av under en uteritt och hästen har sprungit hem?

Ja, men hästen sprang inte raka vägen hem utan tog en omväg på 1 mil ungefär, jag fick pulsa efter i snön så att hon inte skulle ha fastnat i nånting...

Samma

Nej. Vet inte hur många gånger jag kommer att få rida ponny igen :( Synd när man bara är tolv och har hur långt tid som helst på sig!

Har du hoppat upp på en häst du förut inte alls tyckt om och t.ex kastat av dig, och nästa gång du rider går det hur bra som helst och ni är som gjorda för varandra?

Svarar på Got2Be:s fråga då du hann först:

Nej.

Och skriver Siljas fråga:
Har du hoppat upp på en häst du förut inte alls tyckt om och t.ex kastat av dig, och nästa gång du rider går det hur bra som helst och ni är som gjorda för varandra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka