Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Har tappat vagnen jag satt i när jag jobbade inom travet... :arghh:

Samma

Jag har välle tappat några boots. Och en gång gick sadelgjorden av, men det är ju inte att tappa nånting... eller ja kanske för hästen tappade både mig, sadel och sadeltillbehör ;)

Har du glömt att fälla upp luckan i bak på transporten nån gång?

nej men fått jaga efter och stoppa en hästlastbil där rampen inte hade stängts ordentligt och fälts ner igen(utan hästar som tur var).

samma

Ja, men utan häst i. Hade kopplat på släpet och tänkte inte på att luckan stod öppen, men som tur var, var jag inte ensam, så jag hann bara några cm innan jag blev stoppad.

Samma

Nej

Har du tänkt släppa ut hästen i hagen och dragit av grimman för tidigt och så har hästen vänt om och sprungit åt ett annat håll?

Nej :( har inte suttit på en häst sedan i februari ...(däremot har jag överdoserat hoppning från Hamburg i veckan när jag legat sjuk).

Samma

Ja, hann dock undan så blev bara halvt översprungen.

Har du badat i havet med din häst någon gång?

inte i havet och inte med egen häst, bara bad i sjö på lånad och plask i vattengrav på egen :p

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25