Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Nej men det har varit nära barbacka, skumpigaste traven på jorden (han har dock tölt som väger upp det ;) )!

Har du hoppat terränghinder?

Har också bara skrittat över stockar och hoppat diken och vattenpölar ;)

Har du ramlat av i en lerpöl?

Ja, men min lillasyster gjorde bästa lerpölsavramlingen jag nånsin sett!
Hon skulle träna på att galoppera på stranden, och så stog jag lite längre bort och skulle säga om de va rätt eller fel galopp, hästen kände för att galoppera tre-fyra språng i full fart, sen tvärvände han och tvärnitade i en grästuva för att äta, brevid fanns enda lerpölen på hela sället, där landar hon med ansiktet ner... Det var massa år sen, men jag skrattar fortfarande när jag tänker på hur roligt det såg ut! :rofl:

Har du "hoppat" ett vattenhinder utan häst någon gång? (hästen stannar och du trillar i :p)

japp gick i den ordningen.. sköthäst/medryttare/foderhäst/egen häst:P4

har du suttit på en häst som verkligen skenat helt okontrollerbart nångång?

Tuggad på iaf :D

Har du ridit ut en långtur i helgen?

Tyvärr inte! Nackdelen med att vara fast på ridskola och inte ha egen häst ;P

Har du köpt ny grimma på sistone?

inte köpt men fick faktiskt en förra helgen av en tjej i stallet.. en brun lädergrimma:D

har du nån gång upptäckt att nån hästutrustning varit trasig? (alltså om antingen en medryttare "haft sönder" eller om kanske nån annan i stallet lånat utan att fråga å de sedan gått sönder)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka