Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

Ja jag har tre st, ett på vardera träns + ett som är för långt och inte används :P

Har du ett pannband med clincher/klinker?

ja, "behöver" ju inte 2 regn täcken, 2 fleece täcken och ett transport ylle täcke(kommer nog inte tävla när det är kallt). men det är bra att ha extra.

samma

Jag tror inte det går att räkna mina fleecetäcken.. Har nog runt 10-12 utetäcken i olika modeller & tjocklekar, om det behövs..? det kan jag inte svara på! :D

För några täcken? :eek:

inte tillräckligt många! ;) Kanske inte utrustning så ... men täcken är ju utristninge iaf!

Jag brukar tycka att jag har lagom med täcke, men häromdagen när det vräkte ner precis hela dagen önskar jag nästan att jag hade haft ett regn täcke till! Det gick två täcke på den dagen och så fick hon stå inne på natten..

Har du en svart hoppsadel?

HAHA, ja jag har faktiskt det! xD

Har du något i fårskinn till hästen?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 678
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 675
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka