C
claraswe
La in en tråd här för ett tag sedan om att jag funderade på att skaffa hund och hade hittat en korsning. Ville bara skriva och berätta hur det gick. Vi bestämde att jag skulle få ha hunden på prov i en vecka tills på fredag (fick honom förra fradagen) hunden är underbar i sättet precis en sådan hund som man vill ha. Gladlynt, godmodig och väldigt kelsjuk. Problemet är att han är alldeles för stor. den stackarn kan knappt röra sig i lägenheten utan att slå i eller ha ner något. Inte för att vi bryr oss om han har sönder ngt det är ju sånt som händer men det känns inte riktigt schysst mot honom att få vara i en så liten lägenhet. Jag skulle mer än gärna köpa honom för det är en så trevlig hund. Första gången han såg hästarna blev han lite skraj men efter ett liten stund så var han jättebekväm med dem. Suck... tycker det är synd att det inte fungerade. Men han kan ju få det så mkt bättre hos någon annan som har mer plats. Jag visste ju när han kom att han inte skulle vara liten men att han var så stor kom som en chock. Så nu får jag leta hund igen. Tar mer än gärna en omplaceringshund. Usch mår riktig dåligt av det här. Skulle så gärna vilja behålla honom...
Men det blir nog bäst så här. Förlåt att jag tog upp er tid med detta svammel.
Men det blir nog bäst så här. Förlåt att jag tog upp er tid med detta svammel.