Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...om dressyrsadlar. Deras gjordar ska spännas så att det är lika många hål på varje sida. Men vad händer om man låter det vara ojämt antal, så att t ex den ena har tre och den andra fyra? Gör det att sadeln ligger sämre?
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Skola & Jobb Jag hade absolut tagit det med HR. Hans beteende kan ju faktiskt orsaka en incident när han tar fokus från någons uppgift. Sedan är det...
Hundträning Samma här! Om det ens är en gång var 3e månad😅 när vi är på träning/tävling och möter massor med hundar är det aldrig några problem. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.