Har ASVH slutat ge ut stamböcker i pappersform?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tabitha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 153
Sv: Har ASVH slutat ge ut stamböcker i pappersform?

Det enda positiva är att en cd inte tar någon plats. Det känns ju inte som att man spontant kommer att sitta och "bläddra" i cd:n och kolla in nya stamboken som man alltid gjort. Kommer den att kosta lika mycket som boken tro? Det är ju betydligt billigare att ge ut en cd än en bok.

Jag skriver också under!!

Och undrar hur i hela friden de tänker... Hur länge tror de att CD kommer funka? De är ju nästan omoderna redan. Och snart kommer BlueRay eller HD (är väl de som är modellerna de funderar på ska bli standard), vad gör vi med våra dyra "stamböcker" på CD då?

Varför inte mejla ASVH och skriva typ: Undertecknad önskar att stamboken även i framtiden utkommer i bokform, samt skriver under sitt namn.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla kloka! Finns gammalt hö på skullen (vi flyttade hit i maj, vet ej hur gammalt) Det luktar ingenting. Är något dammigt. Funderar... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 611
Senast: SiZo
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 590
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi På fogdens hemsida kan man läsa att betalningsanmärkning ligger kvar i tre år. Men vet någon om det är tre år efter beslut eller efter...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: sweep
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka