Här är hon, nyss hemkommen från USA

Wild Rein

Trådstartare
Lilla Chelsea...kom från USA förra veckan...en supergo liten tjej....

ChelseaandTangoplayinginthegrass010.jpg

:banana:

Sv: Här är hon, nyss hemkommen från USA

Grattis!:laugh:
Vad är det? Någon form av Corgi?

Tack..:love: Ja hon är en Welsh Corgi Pembroke...en gåva från en god vän i Texas...hon har en lång resa bakom sig, men verkar rätt opåverkad i dagsläget...med en underbar mentalitet och helt supergo!!

NorthSweden13.jpg

Jättesöt är hon! Vilken resa:eek:
Grattis igen!:)

Gud så söt, gillar verkligen den typen av corgi! Ser ut som om hon ler med hela ansiktet :D.

Grattis Wildy! :love:

Jätte söt liten tjej, hur gammal är hon?

Åh! jag älskar corgisar :D

kan du berätta lite mer om henne?? lite historia?

verkligen superfin :love:

Åh! jag älskar corgisar :D

kan du berätta lite mer om henne?? lite historia?

verkligen superfin :love:

Vi bodde en sväng i USA för några år sedan, jag tog då hand om en misshandlad sexmånaders bc/aussie tik...en hund som blev helt otrolig på alla sätt och vis. När vi sedan skulle flytta tillbaka till Sverige så var hon tvungen att stanna och invänta antikroppstest innan hon fick komma till Sverige...tyvärr är amerikanare många gånger oseriösa skitstövlar och just en sån tog hand om min hund...två månader senare var hunden spårlöst försvunnen, han hade gett bort henne till en förbipasserande dam...:eek:

För att uppväga förlusten lite så fick jag denna tik av min goda vän...som är en stor uppfödare av Corgis i Texas, dock står hon inte som uppfödare på Chelsie:

Chelsie Calamity Buckaroo :love:
f. Buckaroo Bandit
m.Calamity Jane
Uppfödare: Karla Bevel

:banana:

Underbart att något sorglig för något glatt med sig! Hoppas du får många lyckliga år med denna lilla dam;)!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 289
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 229
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
997
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 059
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin
  • Oseriös avel 2023