Här är han i vagn!

N

Nora

Nu har jag äntligen fixat bilder då han är förspänd (fått på slaggjorden till och med!)...kanske lite stillastående ändå men... :p

ab427e4f7b566cd4e6cbbb36076ff119.jpg

Ser han ut att kunna bli en ny körstjärna??
Kändes så idag i alla fall :)

Sv: Här är han i vagn!

va skoj
min är oxå efter rigel jo
är inkörd med inte startad
så ja håller på att dra släpa nu
och snart dags för vagn
var ett par år sen hon blev ordentligt körd sist
har din varit körd förut med fyrhjulsvagn?
hur som ser han jättefin ut
kul!

Nej men vad roligt! Hur gammal är din? bild?
Jo han har dragit det mesta tidigare enligt säljaren, rockard, fyrhjulig, släde osv... Men vi ska väl våga oss på med gigg nån gång! Fast det känns inte så brådskande än.

tror det är han jag sett nån rida runt på på hippo. eller är han inriden? :p

fem är hon skall se om jag kan länka

476503079xXVQvo_ph.jpg

Klart han blir en stjärna :bump: Jätte fint ekipage :love: :love:
(är moikanfrissan på tillväxt :D )

Jag har ju sett honom i verkligheten och han är verkligen fin.
Men vart har du nosgrimman?? och bröstan måste du höja minst ett hål. Om inte annat lär jag påpeka det på träningen nästa helg om du ska vara med.
Du tar det väl föriktigt med honom, så han inte blir överansträngd för att du tycker att det är så himla kul att trimma ;) Vet precis hur det är när man har en ny fin häst och vill att allt ska bli fördigt fort.
/M

Nosgrimman är för liten och vi hittar aldrig något träns vi vill ha :devil: Körhuvudlaget har vi inte haft på än pga skygglapparna... Ska vi höja bröstan ännu mer?? Det är samma som när vi körde för dig sist... Nej vi tar det lugnt med honom!! Men han känns ju som en superstjärna när han ställer rätt :D Vi jobbar mycket med tempot och att han ska lyssna. Vi har ju gott om tid på oss...

Vimsan skrev:
(är moikanfrissan på tillväxt :D )

Japp!! Om någon månad kommer det ju vara ännu snyggare!! :banana:

Selen är en ideal equestrian tror jag...

Riktigt läcker sak det där :love:
Kbl-travare i trim är så fina, hoppas det kommer att gå bra för er framtiden.

tackar...ska förhoppningsvis vara lite mer trimmad i framtiden men :p

Hej!

Tjusigt ekipage!!

Alla hästar har ju olika utrymme för bröstan, han kanske har lite mindre? Han är ju trots allt ett kallblod även om man inte tror det! :D

Mvh Lisa

Liknande trådar

Hemmet Plötsligt går min diskmaskin, som installerades för ett halvår sedan, inte att öppna helt. Diskmaskinen var begagnad när den...
Svar
11
· Visningar
640
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: Cambrie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 042
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar