Hantera/träna bort resursförsvar

Jag tycker det är lite intressant att jag tydligen blivit buketränare på något sätt - så speciell är jag inte att ni behöver släpa mig runt landet för att gå kurser! Det finns säkert bättre tränare än jag på närmre håll, ju! :D
(Jag fick dessutom höra igår en annan tränare som sa till sina kursare att hon är snäll, men går ni någon av Monstermoms kurser så får de vara beredda på någon som är mycket strängare! Och ja, det stämmer - kursare ska träna ordentligt! Så passa dig. :angel: :laugh:)
Nä, Monstermom är inte sträng, hon är mycket värre: Hon kräver att man tänker själv! Det ni!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet att det finns oräkneliga trådar om detta, men men. Valpen är nu 14 veckor. Hon är nästan otäckt intelligent och lättränad...
Svar
1
· Visningar
1 720
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Mina två yngre hundar tål inte varandra längre. Tror det ligger revirtänk bakom, men vet inte riktigt. Den yngre vaktar nog mig, ska...
Svar
19
· Visningar
2 744
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 565
Senast: stintans
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand