Hänga t-shirts på väggen

sthu

Trådstartare
Behöver lite tips och inspiration.

Min man vill hänga upp sina bandt-shirts på väggen. Det handlar inte om så många, kanske 2-3 stycken (än så länge, de lär bli fler). Han provade att bara hänga dem på en galge och kroka upp på väggen med en tavelkrok. Blev inte nöjd.
Sen tog idéerna slut för både honom och mig. Funderar på om det går att använda en stor tavelram på något sätt..?

Han vill inte göra sönder t-shirtsen. Det är en viktig punkt i det hela. Annars rätt öppet för förslag.
 
Behöver lite tips och inspiration.

Min man vill hänga upp sina bandt-shirts på väggen. Det handlar inte om så många, kanske 2-3 stycken (än så länge, de lär bli fler). Han provade att bara hänga dem på en galge och kroka upp på väggen med en tavelkrok. Blev inte nöjd.
Sen tog idéerna slut för både honom och mig. Funderar på om det går att använda en stor tavelram på något sätt..?

Han vill inte göra sönder t-shirtsen. Det är en viktig punkt i det hela. Annars rätt öppet för förslag.
Ska man kunna använda dem också, eller ska de bara vara till prydnad? Det snyggaste - om de bara ska hänga på väggen - är nog att stoppa in dem bakom glas och ram, tänker jag.
 
Han kan inte hänga dem som man känner kimonos?


ikea_59501813e087c332838db06f.jpg
 
Ska man kunna använda dem också, eller ska de bara vara till prydnad? Det snyggaste - om de bara ska hänga på väggen - är nog att stoppa in dem bakom glas och ram, tänker jag.
Alltså, det ska gå att använda dem därav inte förstöra dem. Men sen om de kommer användas, det är en annan femma.

Går det verkligen knöka in dem i en vanlig ram?
 
Beroende på hur ofta tröjorna ska användas så går det att sträcka dem runt en tjockare träram/billig canvasram, sy ihop tyget hyfsat försiktigt baktill och hänga upp på väggen. Givetvis går det att häfta fast tyget i ramen men det gör nog större hål än nål och tråd samt blir svårare att få loss.

90
 
Beroende på hur ofta tröjorna ska användas så går det att sträcka dem runt en tjockare träram/billig canvasram, sy ihop tyget hyfsat försiktigt baktill och hänga upp på väggen. Givetvis går det att häfta fast tyget i ramen men det gör nog större hål än nål och tråd samt blir svårare att få loss.

90

Det var mitt första förslag, men han tycker det förstör t-shirten för mycket. Och han vill kunna använda dem.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 669
Senast: Dandylinn
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 288
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 404
Senast: Skuggabaldur
·
G
Träning hej! jag efterlyser idéer och tips på hur man kan hjälpa hästen att aktivera sig själv när den står inne vid tex dåligt väder eller...
2
Svar
24
· Visningar
7 193
Senast: SockerSara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp