Jag hade inte nöjt mig utan dumpat killen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart får man ändra sig - men jag tycker det är konstigt att inte ta upp det redan när tanken dyker upp och självklart har en sån ändring stora konsekvenser
Jag vill inte ha barn och kan inte få barn. Lever med en man utan barn och som inte vill ha.
Om han skulle börja fundera på om han kanske ev ville ha barn skulle jag vara extremt tacksam om han kunde analysera det på egen hand mig ovetandes så långt det går. Jag vill absolut inte höra att/om han löst funderar på om han är säker på att inte vilja ha barn osv. Särskilt inte om han i slutänden skulle komma fram till att nä det vill han ju inte, var nog bara någon 40-årsnoja.
Då tar jag det hellre den dag han inser att han helst vill ha barn och det innebär ett problem i vår relation.
Er situation är ju lite annorlunda kan jag tycka.
Du kommer aldrig att få barn så det andra alternativet är ju ingen option. Så är det inte i TS fall.
Fast vad är skillnaden om personen verkligen vill/verkligen inte vill. Även om personen praktiskt skulle kunna.
Jag tycker det är skillnad eftersom i ditt fall finns inget alternativ. Om han ändrar sig så är det hans beslut att fortsätta med dig eller inte då är det också rimligt att han hanterar det internt. I TS fall är det inte så - det är inte han som funderar på om hon är rätt eftersom hon vill och han vill inte. Han är fullt nöjd med henne och att hon ska avstå något hon vill. Jag kan faktiskt inte förstå när det blev fel att prata med varandra om en sån dealbreaker?
I mitt län tror jag att den övre åldersgränsen för insemination för ensamstående kvinnor är 39 år så att vänta tills man närmar sig 40 känns ju extremt dumt.Fast varför ska hon nöja sig med någon? Då kan hon ju lika gärna stanna kvar. Att hitta en ny man som inte ljuger om barn är ingen omöjlighet, det är klart att hon ska satsa på det först.
Insemination är väl sista utvägen om hon tex närmar sig 40.
I mitt län tror jag att den övre åldersgränsen för insemination för ensamstående kvinnor är 39 år så att vänta tills man närmar sig 40 känns ju extremt dumt.
Men seriöst. Det är ju långa köer osv så det är faktiskt inget man bör vänta så sent med om det är viktigt för en.Ja för man måste ju ta allt precis på orden
Poängen är ju att man ska hitta någon som vill ha mig och ha barn. Jag tänker (tyvärr) lite ”den som skriker efter mycket missar ofta hela stycket” eller vad man ska säga, att jag lika gärna kan bli helt ensam, istället för att iaf ha en partner och bonusbarn
Det är lugnt, du kan behöva en got natts sömn.Vill bara säga att jag läst era svar men jag måste sova så jag svarar i morgon