Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den 14 juli släpps han ut, han kommer bosätta sig någonstans i södra delarna av landet. Mer får jag inte veta eftersom han sökt och fått skyddade personuppgifter. Han har tydligen blivit hotad (borde han kanske ha tänkt på innan han våldtog sin barn kan jag tycka). Han är polisanmäld för misshandel och sexuellt ofredande på dom två yngsta barnen. Ja, dom är inte så unga längre i ordet ålder, men i alla fall.
Han saknar tydligen barnen, enligt uppgifter från hans mamma, borde han också ha tänkt på innan kan jag tycka. Jag hoppas han får lida resten av sitt patetiska liv för det han gjort och i ensamhet ruttna bort ett hål någonstans.
Tack alla ni som följt oss på den här resan, genom alla tårar, för all uppmuntran, för alla fina ord, för all den kärlek ni visat mig och mina barn.
Kärlek och respekt!
Jag förstår känslorna kring detta. Jag hoppas att relationen till honom blir precis så som ni alla önskar, att han inte söker upp er om ni inte vill osv. Hoppas att allt går bra för dig och din barn. Jag är otroligt imponerad av dig och även barnens styrka!Den 14 juli släpps han ut, han kommer bosätta sig någonstans i södra delarna av landet. Mer får jag inte veta eftersom han sökt och fått skyddade personuppgifter. Han har tydligen blivit hotad (borde han kanske ha tänkt på innan han våldtog sin barn kan jag tycka). Han är polisanmäld för misshandel och sexuellt ofredande på dom två yngsta barnen. Ja, dom är inte så unga längre i ordet ålder, men i alla fall.
Han saknar tydligen barnen, enligt uppgifter från hans mamma, borde han också ha tänkt på innan kan jag tycka. Jag hoppas han får lida resten av sitt patetiska liv för det han gjort och i ensamhet ruttna bort ett hål någonstans.
Tack alla ni som följt oss på den här resan, genom alla tårar, för all uppmuntran, för alla fina ord, för all den kärlek ni visat mig och mina barn.
Kärlek och respekt!
@citron: Är farmor dement kommer hon med största sannolikhet inte att förstå och/eller glömma bort det tämligen omgående. Jag har tyvärr alltför stor erfarenhet av demens, jag tog hand om mamma så länge hon kunde bo hemma och har sett på nära håll hur de fungerar.
Har du tänkt att säga upp bekantskapen helt dvs hon har inte er adress, telefonnummer osv? Jag är rädd för att det är det enda som kommer att fungera om hon är dement för alla andra överenskommelser kommer hon att glömma bort att hon gått med på.
Så dement är hon inte(ännu) mer i stadiet förvirrad. Hon har valt hans parti och som den manipulativa sate han är så har han inget problem att dupera sin mamma och få henne att göra som han vill utan att faktiskt förstå vad hon egentligen gör. Hon bor hemma utan större problem än dom fysiska skador hon har.
Eftersom vi inte flyttar så vet både hon och han vart vi bor, telefonnumret har hon sen tidigare, men bara mitt och det går att byta. Barnens nummer är kontantkort och oregistrerade. Men tanken är att klippa banden helt mest för att han inte ska kunna utnyttja henne för att komma åt oss eller information om barnen.
Då är det ännu viktigare att bryta med henne så han inte kan få någon information ur henne som hon fått via oss. Riktigt tråkigt. Men jag känner att jag fortfarande måste berätta om det för henne, även om hon inte kommer komma ihåg det. Kan inget bara vara enkelt !?!