Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna berätta det här men här kommer vi behöva göra ytterligare en polisanmälan. Sonen har misshandlats fysiskt av idiotfan...Yngsta dottern är vittne och var också den som berättade för mig. Hon trodde jag visste. Det gjorde jag inte. Sonen bekräftar "jag visste inte att det var olagligt" Vi inväntar en autismdiagnos, vilket kan förklara en del. Pratade med soc idag och hon sa att hon tyvärr inte är förvånad, misshandel är väldigt vanligt i familjer med sexuella övergrepp och barn med npf diagnoser är överrepresenterade när det gäller misshandel. Hon är däremot fantastisk, hon sa att när jag pratat ordentligt med sonen så hör vi av oss så hjälper hon till med anmälan om jag inte vill göra den själv. Och hon skulle hjälpa till så sonen får samtalsstöd och även dottern om det behövs.
Som om det inte räckte så fick jag idag veta att idiotfan kommer få sekretessmarkering på sin adress från månadsskiftet. Han vet alltså vart vi bor, vi kommer inte veta vart han kommer bo! Vi vill liksom inte flytta, vi trivs här. Och jag vill inte att han ska få driva bort oss från våra hem, släktingar, vänner och familj!
Men det är klart, han måste ju skyddas. Det är ju honom det är synd om i vanlig ordning.