Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

*kl*
Om citron inte vill ge ut sina uppgifter till allt och alla kanske t.ex. Mandalaki (eller annan som känner sig manad) ta emot pengar och köpa presentkortet, så är det färre som behöver veta.

Om det behövs grejer så har jag massor som jag just rensat ur förrådet, bl.a. snygga skor i "ungt snitt". Hojta om det är intressant, bor i Västmanland.

Jag bor i Arboga och har ett par varma vinterskor jag knappt använt i storlek 38-39. Sen har jag mer kläder i strl 34-38 som är lite använda men inte nu för tiden om det är av intresse, PMa mig så berättar jag mer!

*KL*

Efter en dag med miljoner ärenden och massa annat så när jag sätter mig vid datorn och ser vad ni skriver så blir jag mållös och jag vet inte vad jag ska säga...

Det är flera som bett mig pm:a jag tror inte jag kan hålla isär er alla i mitt förvirrade tillstånd...så snälla om ni vill skicka mig ett pm så svarar jag där, enklare för mig att hålla isär er alla underbara älskade bukefalister:love:

Vi är överväldigande av er omtanke, jag har skrivit det till en del av er, tack är ett ord som inte känns tillräckligt i denna stund. Ni håller mig på fötter och ger mig styrkan att orka kämpa för mina barn, för mig själv och för min familj. Era ord värmer och jag älskar er alla för det ni gör för oss.

kl
Nu vet jag inte hur soc hanterar presentkort. Men kan det vara bättre att rikta presentkorten direkt till barnen? Då kan det ju absolut inte bli tjafs.
Jo det kan det...de kan räkna de som inkomst och barnens inkomst räknas in i hushållets inkomst men som någon skrev så ser ju inte soc presentkorten ändå.

Knapplån

Är det någon mer än jag som inte får betalningen på presentkorttorget att fungera? Jag har försökt tre gånger men det står bara att betalningen har avvisats? Pengar finns på kontot som är kopplat till kortet så det är inte det som är felet. Jag har försökt betala med kort eftersom jag har swedbank så kan jag inte välja direktöverföring och faktura alternativet kommer inte ens upp?
Någon som kan gissa vad jag gör för fel? Varför får jag inte upp faktura alternativet?

Känns ju hemskt att hon ska tvingas bära kläder hon absolut inte vill ha på sig!
Och med tanke på vad som hänt, så förstår jag henne fullt ut.
Vill också bidra med en liten slant!

Jag tror inte att man kan välja faktura när man väljer presentkort med omedelbar leverans, kanske? Det kan vara en förklaring. (Själv tyckte jag att löftena om ångervecka kändes lite överdrivna - tänker de sig att jag ska ångra mig och kräva pengarna tillbaka av TS?? :eek:)

I min webbläsare syntes nästan inte de rutor där jag som köpare ska fylla i mina egna adressuppgifter. Det gick att skriva ändå, och det bekräftas i nästa led i processen, men medan jag skrev såg det lite konstigt ut. Kan det vara det du har missat?

Jag hoppas att du får styr på det, TinyWiny! (Annars kan du pm:a mig och göra en överföring till mig, så fixar jag presentkort från dig till TS. Jag har samma bank, så överföring är ju smidigt för oss.)

Quiss: PM:a TS med ditt erbjudande! Hon har bett alla givare om det i tråden, det blir nog lite rörigt för henne annars.

Vilken sida är det man hittar presentkortet på? Har fått uppgifterna av citron, men måste ju veta vart jag ska handla också :)

Jag får inte heller upp faktura som alternativ, så det är nog som Petruska skriver att det inte funkar med omedelbar leverans! Däremot funkar det fint för mig att betala med kort (Länsförsäkringar), så jag vet inte vad som kan vara fel...

Snyggve: presentkorttorget.se är adressen!

I inlägg #144 finns info.

TW: har du e-handlat på samma kort förut? Har för mig att alla kort inte går att använda på nätet. Mitt Visa på SEB-bankkort har alltid funkat på presentkorttorget.

Använder Google Chrome och där såg allt ut som det skulle.

*KL*

Jag är helt mållös över er omtanke...Barnen med kan jag säga. Dottern sa "Vilka underbara människor mamma och de vet inte ens vilka vi är"

Jag har nog aldrig träffat nån av IRL men jag hoppas jag får möjlighet till det någon gång så jag får tacka er personligen.

För mig (och säkert många fler) räcker det gott att veta att pengarna kommer till användning och förhoppningsvis hjälper dig och barnen att återhämta er.:bow:

I inlägg #144 finns info.

TW: har du e-handlat på samma kort förut? Har för mig att alla kort inte går att använda på nätet. Mitt Visa på SEB-bankkort har alltid funkat på presentkorttorget.

Använder Google Chrome och där såg allt ut som det skulle.

Nej jag har inte gjort det så jag kanske har ett sådant kort som det inte går då. Jag tycker det är knepigt för jag har ett vanligt visa kort ifrån swedbank.

*KL*

Jag är helt mållös över er omtanke...Barnen med kan jag säga. Dottern sa "Vilka underbara människor mamma och de vet inte ens vilka vi är"

Jag har nog aldrig träffat nån av IRL men jag hoppas jag får möjlighet till det någon gång så jag får tacka er personligen.

Du vet, det är inte mycket vi kan göra för att hjälpa er i den fruktansvärda situation ni befinner er i. Kan vi då ge en liten slant så att dina barn iallafall kan känna sig bekväma i sina kläder så är det iallafall något.
Helst skulle jag vilja ta hand om er och skydda er allihop men det går ju inte och jag hoppas och tror att ni har de människor runt er som kan hjälpa er med rent praktiska saker och ge er de riktiga kramar som ni så väl behöver.

Ett litet tips är att titta in på ellos på deras outlet. De har halva priset på rea priset just nu så där kanske ni kan hitta något? Då kan man ju få ganska mycket kläder för en liten peng.

Jag får inte heller upp faktura som alternativ, så det är nog som Petruska skriver att det inte funkar med omedelbar leverans! Däremot funkar det fint för mig att betala med kort (Länsförsäkringar), så jag vet inte vad som kan vara fel...

Snyggve: presentkorttorget.se är adressen!

Jag testade att sätta datum längre fram men det fungerade inte heller. Kanske är det så att det bara går om presentkortet ska skickas till en själv?

För mig (och säkert många fler) räcker det gott att veta att pengarna kommer till användning och förhoppningsvis hjälper dig och barnen att återhämta er.:bow:

Precis. Det vore så skönt att åtminstone kunna hjälpa er med en detalj i det stora hela.

TinyWiny+Petruska: Bra:laugh::bow:

+1 på den! Citron, hälsa barnen att jag är imponerad över deras och din styrka att orka med att nu :)

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama