Hämtade min Sötis igår!!

I

ikeline

Ville bara få dela min glädje mer er här inne .:bump: :bump:

Igår åkte jag 70 mil för att hämta min lilla tösa bit ..En Amstaff tik på 10 veckor .. Jag är sååå kär :love: . hon är ju så otroligt söt
Tik8_copy.jpg


Skriva gärna kompentarer om vad ni tycker om henne!:D
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

ååhh, vilken liten söt köttbulle!
Pussa på henne riktigt mycket, och lycka till med din nya valp!
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

ha ha ja hon är allt en köttbulle!!

Tack tack
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

*pussar på nosen* guuud så söt :love:
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

He he klart jag kommer .. va å fotade lite i dag men jag glömde kameran hos min mor .. inte bra
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

hejhej jag tycker hon e jättesöt,min bror har en staff kommer ej ihåg hela namnet hihi.men dom e fina o snälla.själv har jag en bernersennen på 10 veckor.lycka till me lillvovvevn
 
Sv: Hämtade min Sötis igår!!

tackar !! bernersennen är så söta
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 183
Senast: NotlikeI
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 069
Senast: Migo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 576
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp