hamstrarnas minne..

S

Stallflicka

hur bra minne har en hamster? jag kommer tyvärr måsta vara borta från min hamster i ungefär en vecka (den har såklart omvårdnad av restn av familjen). glömmer dom lätt?

Sv: hamstrarnas minne..

Nädå, de glömmer inte.
Inte min i alla fall, han kom alltid ihåg mig och var som vanligt när jag kom hem.

Nej, absolut inte på en vecka. Om man är borta ett halvår eller så kanske de skulle kunna glömma :cool: .

vad bra! :D saknar honom massor men kommer hem imorgon.

Mina djur (hamstrar, kaniner, marsvin) beter sig klart annorlunda om det är jag som närmar mig dem eller om det är annat folk. Detta trots att jag har ganska många djur, men det är klart, jag pysslar mkt med dem allihop. Så nog känner de igen en.

ja samma här. kom hem idag och han verkade bli glad. somnade direkt i famnen :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
906
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka