Haltergrimmor

Nethril

Trådstartare
Jag vill se era haltergrimmor!
Skriv gärna märke, inköpsställe och prisklass också :)
Måste ju snart fixa mig en ;)

Sv: Haltergrimmor

har tyvärr ingen bild. men köpte min grimma på e-bay. Tror att den kostade 400-500 kr inkl frakt. Men nu när dollarn är så låg blir det nog ännu billigare.

alltså hur är det med frakt och så.... blir de dyrt???

det priset var inklusive frakt så då är det ju inte dyrt. Men sen får man höra med säljaren innnan man bjuder vad frakten ska gå på.

Senast ändrad av en moderator:

Var det nåt märke på den grimman?

Jag har tagit hem grimmor i den prisklassen och upp till 3500:-

Vet inte... köpte tre olika. Har dom hemma. Ska se om jag hittar dom sen och se vad det står.

OK, det är inte så viktigt.... bara nyfiken!

Jag tycker det är väldigt skiftande kvalitét på dom, men ska man inte visa så mycket så duger dom billiga också tycker jag.

köpte till åringen och sen när han var två. Dom växer ju så mycket då så då ville jag inte köpa en grimma för 2000:- som man bara kan använda en eller ett par gånger. Men alla tre var helt ok, ingen superkvalité men det dög för mig.

Menar du verkligen showgrimmor då? Tror ju inte det.

kl

14846698.jpg

Från MTs, tror den kostade runt 2 lax..

Bråvesta låg på 1050 kr tror jag. Helt ok för priset

tyst nu med dig!!!! Sitter just där och dregglar över allt fint.. men jag har ju inte förstått mig på det här med ebay än...:angel:

Liknande trådar

Kultur Planerar en långweekend med några kompisar i höst och vi velar lite om vi ska sikta på Barcelona eller Aten. Ingen av oss har varit i...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: Marje
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 253
Senast: Migo
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 261
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stor enkel hundras med lagom driv