Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Mitt minne sviker mig i inträdesfrågan.
Och som publik/extra groom (dvs icke tävlande) är det väldigt störande att sånt här inte skrivs ut i förhand...

Jag är bara med i haltern, och det är ingen mening ni åker o tittar på :rofl:

Sen beror det ju på vad ni vill se...

Kolla in proppen på sqha's hemsida för showbill! :)

Annars kan man åka dit och hålla mig och hunden sällskap på läktaren! :D

*kl*

Jag ska nog dit antagligen. Tid och dag har jag inte en aning om...dock ingen kväll...så ni får dricka lite åt mig ;)

raggartass och wrangler: Självklart får man bra rabatter hos mig! Jag brukar vara väldigt lättmutad!!:D (fast det är klart, går det skit med märren i haltern så kanske jag är lite tjurig -Jag hatar att få dåliga placeringar..:mad:
Så håll koll på om det går bra, då är jag lätt att förhandla med!!:idea:

Jag är bara med i haltern, och det är ingen mening ni åker o tittar på :rofl:

Sen beror det ju på vad ni vill se...

Kolla in proppen på sqha's hemsida för showbill! :)

Jag skulle faktiskt vilja titta på lite Halter så jag lär mig till jag ska visa min kuse, men gillar att titta på det mesta men kossor är riktigt skoj:banana:

Kollar proppen senare...

Jag är såååå sugen på en guling nästa gång, så självklart håller jag alla tummarna för dig och din tjej :angel: ;)

Jag kanske skulle ta o efteranmäla min gula och ställa upp henne som skit, så kan du samla extra poäng?! ;)
Men anmälningsvgifterna skulle förmodligen täcka rabatten flera gånger om.... :crazy: jag bjuder på en bärs istället! :D

Jag kanske skulle ta o efteranmäla min gula och ställa upp henne som skit, så kan du samla extra poäng?! ;)
Men anmälningsvgifterna skulle förmodligen täcka rabatten flera gånger om.... :crazy: jag bjuder på en bärs istället! :D

Låter bra det!! Men jag kan ju betala hennes avg mot att du förlorar?! Ta dit henne utan piffing så bjuder jag på bärs!

Kommer oxå troligtvis och tittar. Bor även jag ca min från Grevagården.:D

Gud vad dum man kan bli!! Jag råkade titta på mars och då är ju 5e en måndag till 8e en torsdag:o :o :angel: Snacka om att känna sig dum:D

Hade gärna åkt på fredag, men då är jag bokad för uppsittning på unghästarna:eek:
Åker troligtvis upp på lördag om jag är hel, För at kolla in fart och kosse klasserna!:)

En dum fråga, men hur tar man sig in i gammla ridhuset?:confused:
Jag och kompisen var och snocka runt där förra året utan att hitta nån passande ingång...:o

Precis till vänster om uteserveringen så finns det en ingång, och en trappa upp till läktaren! Om man vill in på markplan så får man gå längre bort, nästan vid änden vid kofållorna, och ta samma väg in som korna! :D

Lycka till med unghästsitting! Välkommen att åka vidare hit sen om du vill sitta på fler unghästar! :D :devil:

Ahaa, tror vi var och kika på ko ingången men vi tyckte inte att den passade oss...:o ;) men då vet jag ungefär hur ag ska ta mig dit om jag vill se på pleasuren!

Nja, dessa två räcker för min del!:D

KL*

Nu är det snart dags !!! :eek: :D

JAAAAAAAAAAA!!! :banana:

Är det bara jag o vovven som kommer sitta på läktaren kl 8 på torsdag?!? :D

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.