Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

:rofl:

Nej, jag tillhör samma grupp som dig som avundas alla bullbagare...
Jag är bara nykter, helt enkelt! :D

Ah, ok, men då är ett problem löst då...eller ja, två...
Om jag hittar en bra plats i skuggan där bilen kan stå med hunden i, kan jag hjälpa dig under en liten tid. Hur mycket tid behöver du och vad är det exakt du behöver hjälp med?
Hmm... Kanske skulle skrivit PM istället...

Bukeöl låter inte fel! Count me in!:bump:

App app app... förtygligande. Jag är INTE avundsjuk, klarar mig sååå bra utan bullar! :D

Det är bara hjälpen jag vill åt! :devil:

Jag har löst det ganska bra denna showen tror jag, men forsättningsvis vore jag jätteglad för nån som kan hjälpa mig! Hoppas ju på dig sen, o nu ser det ut som det andra löser sig snart också....:D

:banana:

Men då kan jag i lugn och ro äta frukost på morgonen med andra ord! :banana:
Om bara kroppen orkar och vädret tillåter, så dyker jag upp på torsdag, allra senast kl 8. Svart Taure-jacka/keps och husky blir mina igenkänningstecken. (Det gäller även andra bukare som vill/vågar säga hej.) :D

Oohhh....det kommer inte jag att komma ihåg då..... jag har ju fullt upp med nummerlappar o hingstar o mig själv! :angel: :D

Jag är den vimsigaste där, och förmodligen med störst påsar under ögonen! :cool: O ett par nummerlappar i högsta hugg....

:D

Jag ska försöka leta upp dig sen. :D
Vilket stall har du plats i? Har de byggt om massor de senaste åren? Det var nog två år sen jag var på Greva senast...

åhåå hallå jag har faktiskt jäst färdigt!!!och vill men kan inte suck....

Vill inte göra er oroliga :angel: , men gubben jobbade på Greva förra helgen (som kock i restaurangen) o han sa att det var ett smärre kaos på parkeringen. Det är nämligen så att gäststallarna blev underkända vid inspektion och får inte användas!!! Förra helgen var det stor hopptävling med 400 hästar, och det var provisoriskt byggda stallar på parkeringen som gällde :eek: . Detta är nog något som ni som tävlar på Greva får leva med den här säsongen skulle jag tro - min häst är ju bara två så mig drabbar det ju inte :p

Nej, jag vet...pga av detta var jag tvungen att hyra UTEBOXAR :eek: *hata* bara för att det nya stallet var stängt o man var tvungen att hyra box för hela meetinget i gamla stallet. (man skiter ju inte pengar liksom)

Vad gäller parkering på torsdag morgon/fm brukar det inte svämma över med folk direkt, så då hittar man nog en pats... Blir värre sen när dom publikdragande klasserna drar igång!

Dom skulle endast hyra mobila extrastallar om inte de ordinarie räckte till...vilket de säkert inte gör iof....

Nästa år har dom med största sannorlikhet löst stallproblemet....

Men bygger de ut mer stallar får de allt bygga ut mer parkering oxå!!!!:devil:
/Kicki - som fortfarande inte lärt sig backa med trailer..:o

...vilka ska ställa och vad??? :)

Vilka är med på en bukebärs i baren på fredagkväll? :banana:

Jag ska vara med med min gula fjanta!! Ska vi inte tävla mot varandra???, Sicken otur:angel:
Bukebärs i baren låter juvligt, men om det bara gäller en öl så vetefan om jag ställer upp:p Vi ska ha med oss butiken på lördag och söndag så då lär det knäppas ett par tre åtta stycken..
Ses snart!!:D

He he.... nä du slipper mig denna gången, jag har inte kommit på hur man klonar sig än! :D

Du får dricka vad du vill, bara du dricker många så jag får bra rabatt sen! :devil:

*KL*

Kostar inträde någonting på tävlingen om man bara vill titta?

Det brukar kosta en slant, hur mkt vet jag inte eftersom jag brukar ha band...50-100:- gissar jag för helgen....

Nån som vet?

Ibland är det fritt inträde första dagen halv eller heldag...

Det brukar kosta en slant, hur mkt vet jag inte eftersom jag brukar ha band...50-100:- gissar jag för helgen....

Nån som vet?

Ibland är det fritt inträde första dagen halv eller heldag...

Ja för när jag var ner på HjoKo ett år så kostade en ganska dyr slant att gå in en dag vad jag kommer ihåg...

Jag och grabben tänkte åka ner och kika en dag:) vilken dag ska man åka ner? Vilken dag är det roligast klasser? När ska ni va med?:banana:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025