Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Sv: Halter o Bukebärs på Aprilshowen...

Grattis! Va duktiga ni e!:banana: Den reining klassen skulle man ha sett!
Jag hänger på din fanclub åxå! Vi blir nog ett jäkla gäng om du ska hålla på och plocka placeringar sådär:rofl:

Jag kände igen dig från bilder (Buketräffar o hemsidan), men...du har ett snällt ansikte, så det kan man ju leta efter! :D
Men var är wranglers hemsida? Pm:a gärna, jag vill ju också titta.

Grattis! Ni va jättefina, och du va ju den Bukefalisten som va absolut svårast att missa med din jacka! (de blir ju nästan som att man stöter på en kändis, "känner jag den där eller":rofl: )

Grattis! Ni va jättefina, och du va ju den Bukefalisten som va absolut svårast att missa med din jacka! (de blir ju nästan som att man stöter på en kändis, "känner jag den där eller":rofl: )
Tack och Bock ! :bow: :bow: :o :o
Kanske ganska avslöjande med namn på jackan...:angel: Måste göra lite reklam för lilla skolan:cool:
Nu ska vi väl inte överdriva, känner mig inte som någon kändis, mer en BONDE från ett naturbruksgymnasium uppe från skogarna...:eek: :rofl: haha...
Men man tackar och bockar :bow:
/E

Tack och Bock !
Kanske ganska avslöjande med namn på jackan...:angel: Måste göra lite reklam för lilla skolan:
Nu ska vi väl inte överdriva, känner mig inte som någon kändis, mer en BONDE från ett naturbruksgymnasium uppe från skogarna...:eek: :rofl: haha...
Men man tackar och bockar :bow:
/E

VAD VAR DET JAG SA med den hästen och de ritterna är det svårt att vara anonym, GRATTIS till bra plaseringar :banana: får medelålders tanter också vara med i fanklubben:cool:

CB:confused:
Varför känner jag igen det, men kan inte placera?
:o Nu känner jag mig så där dum :o
Får väll bjuda på´t igen...
De grå har funderat o funderat....till ingen nytta alls:crazy:

VAD VAR DET JAG SA med den hästen och de ritterna är det svårt att vara anonym, GRATTIS till bra plaseringar :banana: får medelålders tanter också vara med i fanklubben:cool:

:o :o :o Tack så jättemycket...:bow:
Självklart !! Alla är välkomna. Tror t.o.m. att den består av flest sådana... :idea:
Men funderar fortfarande på om jag vet vem du är... :smirk:

CB:confused:
Varför känner jag igen det, men kan inte placera?
:o Nu känner jag mig så där dum :o
Får väll bjuda på´t igen...
De grå har funderat o funderat....till ingen nytta alls:crazy:

haha.. okej. Inte alltid så lätt och spelar väl egentligen inte så stor roll heller kanske. ;)

Jag hade palominon Mr Tinker Train (nr 154), och vi stod precis framför er. :)

Grattis till Reserve Champion! :bump:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 602
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?