Hälp mig!

Sv: Hälp mig!

har du bränt isär metalldelarna som sitter i panelen och satt dem i rätt ordning så attd en lilla piggen kan komma in?
 
Sv: Hälp mig!

Ja nu har jag kommit ut. Nu har jag däremot problem med rummen efter det... Lyckas inte hitta nåt. Alltså den där man ska ha rätt kod av smileys och det.
 
Sv: Hälp mig!

det är bara att klicka så länge det går. försök att ta de som är annorlunda. det finns en nyckel i en liten låda i det andra rummet. man ser att det går en ledning dit. den öppnas när man fixat smileysarna
 
Sv: Hälp mig!

Hmm... Har tagit en blå och en grön ratt och satt fast de och hittat penna och papper. Then what? :confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 764
Senast: Fiorano
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 893
Senast: Crossline
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 438
Senast: miumiu
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 674
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp