Halloweenparty!!! (Ulvlek)

NU ska jag sova, och en sista fundering.. Visste koppen något om shaggy, med tanke på koppens roll... Bambambaaaam

Nu ska jag vara lite gnällig. Jag tycker det är dåligt att skriva andra kommentarer än "heja goda" eller " heja onda" efter det man åkt ut.
Jag kan hålla med, men i detta fall så tror jag inte Koppen hann registrera min uppdatering innan hon postade sitt första inlägg då det kom direkt efter mitt (minuten efter), och hennes inlägg2 tycker jag inte säger något om spelet så jag tycker bägge två är ok.

@Mammas vad ska jag "göra en pudel" om. Jag skrev ju att jag missat det där med att du även talade om fåret. Jag tycker ändå att du hakat upp teorin på antagnaden i lite väl många led. Oavsett tror jag att jag ska försöka släppa dig för ögonblicket eftersom jag mer och mer tror att det är ett gäng ulvar som sitter och skrattar. Jag förbehåller mig dock rätten att återigen börja misstänka dig ;)

Jag kan hålla med, men i detta fall så tror jag inte Koppen hann registrera min uppdatering innan hon postade sitt första inlägg då det kom direkt efter mitt (minuten efter), och hennes inlägg2 tycker jag inte säger något om spelet så jag tycker bägge två är ok.
Jag tror samma sak om inlägg 1 men inlägg 2 kan tolkas på flera sätt ("titta vilken min roll var jag visste faktiskt något" eller bara " när ska ni lära er att jag itne är ond bara för att jag spelar på det sätt jag gör") och därmed tycker jag det ligger på gränsen.

Och nu hade jag tänkt bemöta misstankarna/rösterna mot mig men efter lite IRL-strul nu på kvällskvisten så råder jag ulvarna att käka min Bilmek i natt istället. :mad:

@Mammas vad ska jag "göra en pudel" om. Jag skrev ju att jag missat det där med att du även talade om fåret. Jag tycker ändå att du hakat upp teorin på antagnaden i lite väl många led. Oavsett tror jag att jag ska försöka släppa dig för ögonblicket eftersom jag mer och mer tror att det är ett gäng ulvar som sitter och skrattar. Jag förbehåller mig dock rätten att återigen börja misstänka dig ;)

Jag menade att du skulle göra en pudel om att jag bara skrev en enda tanke, när så inte var fallet.

Jag tror samma sak om inlägg 1 men inlägg 2 kan tolkas på flera sätt ("titta vilken min roll var jag visste faktiskt något" eller bara " när ska ni lära er att jag itne är ond bara för att jag spelar på det sätt jag gör") och därmed tycker jag det ligger på gränsen.

Det är självklart att Koppens tankar och funderingar kommer att nagelfaras nu när vi vet att hon hade en roll med extrainfo - så jag tycker inte att det hon skrev är på gränsen

Självklart är det så och det säger jag inget om. Det som stör mig är att jag VET att även oskyldiga kommentarer kan ändra lekens gång helt och hållet.

Alla följde Mammas förslag att krångla ur sig ur sina maskeradkläder och byta om till mer propra och framförallt rena kläder till middagen. De var alla glada att få klä upp sig och att ta av sig sina nerblodade eller lerinpackade kläder kändes jäkligt gôtt.

Alla slog sig ner vid bordet och såg fram emot en fantastisk middag...

OK, kul.
Jättekul
HAHA
VEM, vem av er var det som uttalade Beetlejuice tre gånger??
Jag bara undrar, jäkla... %#&%/##& förstöra en god middag *mutter* *mutter*
%&##*%%
*mutter*

DagDL kl 22.00

Ha Ulvarna fick gå hungriga från bordet! :D Magikern är borta så det var ingen som blev omvandlad! *puh*

Men vad har jag lärt mig av gårdagen... Att Koppen spelar väldigt väldigt märkligt, med hennes testamente så borde alltså Shaggy vara ond, men samtidigt så vet man aldrig med Koppen... :crazy:
Men om det nu är så att Koppen var något på spåren så faller naturligtvis blickarna på de som röstade på Koppen.
Röstlista dag 2
13:53 Mammas röstar på Shaggy
18:55 Shaggy röstar på Koppen
19:25 Koppen röstar på Shaggy
20:01 Lilltess röstar på Koppen
21:37 Snurrfian röstar på LenaH
21:41 LenaH röstar på Shaggy
21:49 Lobelia röstar på Lilltess
21:53 FiaM röstar på Koppen
21:55 Mammas ändrar sin röst till LenaH
21:57 cirkus röstar på LenaH

Jag blir inte så mycket klokare, jag ska ta och äta lite frukost och fundera lite...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka