Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackare!och det allra allra värsta med uppdateringen ovan är att stycke två är helt självupplevd och min värsta mardröm någonsin!
Lobelia och Koppen sitter i lyan?!
Nä nu...
Jag kan hålla med, men i detta fall så tror jag inte Koppen hann registrera min uppdatering innan hon postade sitt första inlägg då det kom direkt efter mitt (minuten efter), och hennes inlägg2 tycker jag inte säger något om spelet så jag tycker bägge två är ok.Nu ska jag vara lite gnällig. Jag tycker det är dåligt att skriva andra kommentarer än "heja goda" eller " heja onda" efter det man åkt ut.
Jag tror samma sak om inlägg 1 men inlägg 2 kan tolkas på flera sätt ("titta vilken min roll var jag visste faktiskt något" eller bara " när ska ni lära er att jag itne är ond bara för att jag spelar på det sätt jag gör") och därmed tycker jag det ligger på gränsen.Jag kan hålla med, men i detta fall så tror jag inte Koppen hann registrera min uppdatering innan hon postade sitt första inlägg då det kom direkt efter mitt (minuten efter), och hennes inlägg2 tycker jag inte säger något om spelet så jag tycker bägge två är ok.
och det allra allra värsta med uppdateringen ovan är att stycke två är helt självupplevd och min värsta mardröm någonsin!
@Mammas vad ska jag "göra en pudel" om. Jag skrev ju att jag missat det där med att du även talade om fåret. Jag tycker ändå att du hakat upp teorin på antagnaden i lite väl många led. Oavsett tror jag att jag ska försöka släppa dig för ögonblicket eftersom jag mer och mer tror att det är ett gäng ulvar som sitter och skrattar. Jag förbehåller mig dock rätten att återigen börja misstänka dig
TackAlltså, jag kan ju inte "gilla" @Paddington s uppdatering men de är tamigfan fantastiska!
Jag tror samma sak om inlägg 1 men inlägg 2 kan tolkas på flera sätt ("titta vilken min roll var jag visste faktiskt något" eller bara " när ska ni lära er att jag itne är ond bara för att jag spelar på det sätt jag gör") och därmed tycker jag det ligger på gränsen.