Shaggy
Har jag varit inne lite på innan att hon är ond, mest en känsla och att hennes inlägg mest går ut på att försvara sig själv. Såklart ska man få försvara sig om man tycker något blivit fel, men tycker inte jag har sett så mycket annat utöver det. Sedan kan man ju undra om koppens röst på shaggy var för att hon visste något eller om det var en hämndröst.
Lobelia
Har jag hållit som god fram tills nu, hon får va neutral mot ond. Min teori om att hon satt i lyan med koppen rasade ihop ganska snabbt eftersom koppen visade sig vara besserwisser. Dock så tycker jag fortfarande att hennes röst på mig är lite underlig.
Cirkus
Kommer med tankar och funderingar som är väldigt bra. Jag har hållt med i vissa funderingar, cirkus känns god.
Mammas
Skrev igår att jag höll henne som misstänkt. Vill inte säga att hon är ond men farlig. Hon ser sånna småsaker som ingen annan ser och går på hårt tills hon fått sin vilja igenom. Jättepositivt men OM hon är ond är det inget bra
Snurrfian
Snurrar på och kommer med tankar och funderingar, är inne på oss som röstade på koppen, inget konstig med det. Tycker snurrfian letar onda. Neutral mot god
LenaH
Nu när jag sitter och skriver kommer jag på mig själv att jag inte lagt så stor vikt vid hennes inlägg, ska läsa igenom som en gång till. Kanske för att min känsla sagt att hon är god, men känslan kan ju inte säga allt
FiaM
Känns lite försiktig och inte gjort något som sticker ut, möjligtvis om hon är ond och förstått att koppen
var besserwisser, och därför röstat på henne. Hon får vara neutral än så länge.