Här är LenaHs tidigare teori om Shaggy. Och tja, jag håller inte riktigt med. Framförallt i det inlägg jag citerar tycker jag att Shaggy verkar vilja hitta onda. Och om hon skrev som hon gjorde pga jobbstress så är ju även hennes tankar om mig ett försök att hitta onda - även om det imo föll i och med att hon inte hade rätt i sak (dvs vad jag skrivit). Men ja, håller alltså inte med LenaH, och att rösten kommer så sent och utan att hon motiverar det speciellt övertygande gör att jag känner mig mer tveksam till LenaH än Shaggy just nu. Därför:
Mammas ändrar sin röst till LenaH
Jag kan väl se att min röst igår när jag ser den idag inte ser jättevass ut, dag två är det fortfarande rätt lite att gå på.
Däremot kan jag ju säga att jag tyckte du var något på spåren och bestämde mig helt enkelt för att våga tro på att du hade mer info.
Jag har tidigare blivit skälld på (
) för att jag gått min egen väg och inte vågat tro på vad andra ser som självklarheter och tänkte väl att nån gång ska man göra annorlunda.
@cirkus ,
@Snurrfian och
@Lobelia har kommenterat att jag inte känns som vanligt, att jag är hal och inte teoriar som jag brukar och här måste jag invända.
Jag har lekt
två lekar.
Två. De två senaste har jag åkt ut dag 1 och jag tror inte att någon kan dra några slutsatser om min spelstil baserat på dem. De två lekar jag lekt har jag varit rätt avvaktande fram till dag 4 ungefär då jag sett ett mönster.
Det är väl det jag själv kan säga om min spelstil, jag lägger pussel.
När jag väl ser motivet tillräckligt tydligt så ger jag mig inte men innan dess är jag väl inte den vassaste kniven i lådan.
Nu ska jag läsa, tänka och begrunda leken i sin helhet igen innan jag ger mig på att redovisa några tankar om er andra efter att ha kört lite navelskådning nu då.