LenaH - jag reagerar lite på ett inlägg av LenaH från idag:
Jag kan väl se att min röst igår när jag ser den idag inte ser jättevass ut, dag två är det fortfarande rätt lite att gå på.
Däremot kan jag ju säga att jag tyckte du var något på spåren och bestämde mig helt enkelt för att våga tro på att
du hade mer info.
Jag har tidigare blivit skälld på (
) för att jag gått min egen väg och inte vågat tro på vad andra ser som självklarheter och tänkte väl att nån gång ska man göra annorlunda.
Jag tycker det är lite märkligt: Varför sitta och gissa vem som har fått bakgrundsinfo när man värderar teorier? Man måste ju i första hand utgå från att en teori bygger på det den är sagd att utgå ifrån, inte vem som har mer info? Detta gör mig lite tveksam till LenaH, det känns inte helt gott, det resonemanget.
Lilltess - reagerar lite på hennes teorier om Shaggy, jag håller verkligen inte med Lilltess om att hon inte vill hitta onda, jag tycker att det framgår rätt tydligt att hon vill det?
cirkus - jag blir sjukt nervös över att ingen verkar kolla närmare på henne? Vettiga tankar ja, men det säger ju inget om hennes roll, varför verkar folk så blasé om henne? Det parat med min omedvetna tanke att sätta henne åt det godare hållet när vi delade misstankar om Lena gör mig ännu mer paranoid angående henne.
Shaggy - Verkar vilja vara med och är aktiv, vi håller inte alltid med varann men trots mina frågetecken om det som hände där i början så ser jag i dagsläget inte ågot som får mig att dra på stora varningsflaggan på henne.
FiaM - Är en av de jag funderat kring, tycker att hon är svårplacerad och jag reagerar liksom inte på något när jag läser leken igen. Vet inte om det är bra eller dåligt?
Snurrfian - Har varit nästan misstänkt under radarn för mig. Jag läser hennes inlägg, men jag tycker mig inte kunna läsa något av det? Det sticker liksom inte ut åt något håll.
Lobelia - Håller samman som vanligt tycker jag. Håller henne för neutral just nu.