Halloweenparty!!! (Ulvlek)

Dag 3

19:46 Lilltess röstar på lobelia
20:38 Snurrfian röstar på Lilltess

21:26 cirkus röstar på FiaM

21:33 FiaM röstar på Lilltess
21:39 Lobelia röstar på Lilltess

Lobelia I
LilltessIII
FiaM I

Dag 3

Och tja, jag ser att Lilltess är skum, men det är å andra sidan inte såpass att det förtjänar såhär många röster? Äh jag vet inte, känner bara att jag nojjar att hon är god och ses som ett enkelt offer just nu?

Dag 3

Lobelia I
LilltessIII
FiaM I

Asch då, du förstörde min överraskning.... :mad:
;)

Men tack för denna, överraskningen kanske kommer till nytta en annan dag :nailbiting:

Dag 3

Och tja, jag ser att Lilltess är skum, men det är å andra sidan inte såpass att det förtjänar såhär många röster? Äh jag vet inte, känner bara att jag nojjar att hon är god och ses som ett enkelt offer just nu?
Jag är helt enig, velar nu...men nej det är något. Jag bestämde mig egentligen för länge sedan som ni kanske gissar men jag kanske kommer att ångra mig.

Fy, det är inte lätt idag. Jag tycker att så många är glidiga, är typ Snurrfian och cirkus onda är jag chanslös till att se det. Lobelia med. Det är så många som jag har noll och ingen koll på.

Men jag tycker ändå att LenaH är den som betett sig skummast. Hon har känts off ett tag, och grejen med att jag skulle ha extrainfo... Den känns skum, och även om hon trodde det, varför skylta med det? Nej, hon känns mest skum för mig idag. Mammas röstar på LenaH

Dag 3

21:52 Mammas röstar på LenaH

Kvar att rösta: LenaH, Shaggy

21:52
Mammas röstar på LenaH

Dags att sammanfatta dagen. Med tanke på det Koppen skrev ser jag FiaM som rejält misstänkt framförallt som det känns som hon försöker vara aktiv och samtidigt glida med. Det kan ju vara sant att hon bara är orutinerad men det är ändå något som inte stämmer.
Som det ser ut nu ligger dessutom Lilltess som jag har riktigt onda vibbar av uppe till lynch. Jag tycker hon glidit med hon också och så är det ju det där med reaktionen på Lobelias röst. Precis som Mammas säger är det lite väl många som hänger på drevet.

Alltså... @FiaM getost eller får-bä.
Nånting stör mig. Idahoe och Koppen. Aningen svag motivering på Koppen, de flesta borde veta att Koppen är obegriplig. :p
Och löjligt, jag vet men Bä? ÄR hon så övertydlig?

Nä, jag återgår till Cirkus och Snurrfian , när jag skrivit om hur samspelta de är så är det som på kommando de delar på sig och eftersom jag tidigare reagerat på att Snurris verkar avspänd så:

LenaH röstar på Snurrfian

Angående Lilltess så finns det ju dock fler onda roller än ulvar och då skulle det kunna vara ett gäng ulvar som hänger på och tror sig kunna få ut en god. Känns lite hopplöst att välja just nu även om min röst troligen inte spelar någon roll.
Shaggy röstar på Lilltess

aha fattade nada tänkte om det hörde ihop med får/ost diskussionen (som jag för övrigt missat början på)

Mammas röstar på LenaH
21:59 LenaH röstar på Snurrfian

Mammas röstar på LenaH
21:59 LenaH röstar på Snurrfian
21:59 Shaggy röstar på Lilltess

Lilltess IIII
Snurrfian I
FiaM I

LenaH I
Lobelia I

Efter senaste dagarnas händelser, som kulminerade med att någon av dem var upp på vinden och väckte liv i Beetlejuice tassar alla deltagare på tårna och spejar misstänksamt på både inredning och varandra. Vem/vad kan man egentligen lita på? Det händer lite för mycket konstigheter i anslutning till Overlock Hotel, det är nästan som om hotellet skulle vara hemsökt….

Hemsökt, så klart! Hotellet är hemsökt och man måste ta dit en präst!
Vid åsynen av prästen ryggar Lilltess tillbaka och samtliga deltagare är stensäkra på att de fått tag på en av dem som gäckar och lurar i skuggorna.

Visst, vid andeutdrivningen börjar Lilltess huvud att snurra runt i 360grader, men det som kommer upp är bara vanlig ärtsoppa…

Lilltess var det svarta fåret

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka