Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Btw, på en utbildning här i förra veckan insåg jag att jag tänker för mycket och att jag är ett kontrollfreak - någon i lekarna som är förvånad?
Hur är det med vita får? Äter de potatissoppa?
Alltså... @FiaM getost eller får-bä.
Nånting stör mig. Idahoe och Koppen. Aningen svag motivering på Koppen, de flesta borde veta att Koppen är obegriplig.
Och löjligt, jag vet men Bä? ÄR hon så övertydlig?
Nä, jag återgår till Cirkus och Snurrfian , när jag skrivit om hur samspelta de är så är det som på kommando de delar på sig och eftersom jag tidigare reagerat på att Snurris verkar avspänd så:
LenaH röstar på Snurrfian
Vi kan väl säga att efter lynchens facit så har jag släppt de tankarna helt.Nej, inte riktigt då övertydlig... Hade inte en tanke på fåret när jag skrev det utan var mer inne på mina ostar, finns ett ställe här som gör fantastiska dessertostar på getmjölk
Alltså @Paddan , dina uppdateringar är fantastiska men igår hade jag förbenade Celine Dion på hjärnan och nu är det Blurs Beetlebum.
Nej, inte riktigt då övertydlig... Hade inte en tanke på fåret när jag skrev det utan var mer inne på mina ostar, finns ett ställe här som gör fantastiska dessertostar på getmjölk
cirkus
Snurrfian
LenaH
Lobelia
Shaggy
FiaM
Mammas
Roller:
Siare: Får varje natt veta en deltagares roll, siaren väljer vilka 3 deltagares roll hen vill veta och LL lottar mellan dennes val. Spionen får bara se det slutgiltiga valet (dvs inte alla tre förslagen).
Ängel: skyddar varje natt en deltagare
Spion: Får varje natt se allas val.
Välsignad: Överlever EN varulvsattack, som om skyddsängeln skulle skyddat honom.
Bybor: inga speciella förmågor.
Onda
Ulvar - samarbetar, får prata med varandra utanför leken och kan varje natt käka en deltagare.