Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I det här fallet var det dig jag följde, du har nämligen en tendens att verka stensäker i dina teorier och därför röstade jag som jag gjorde.Men isf kan du ju lika gärna ta en BOP om vem som är siare och följa den, typ? Alltså det är klart att man ska kolla efter sånt, men att bara helt random när inget tyder på det utgå från att någon har mer info än någon annan känns inte som en taktik som gynnar goda riktigt, vilket gör mig tveksam till dig.
I det här fallet var det dig jag följde, du har nämligen en tendens att verka stensäker i dina teorier och därför röstade jag som jag gjorde.
Jag har sedan omvärderat det som du kan läsa ovan, och får väl acceptera att jag gjorde ett felval. Även solen har fläckar...
Fia satt och drömde om getost när hon skulle svara på vilken flock hon tillhörde.@FiaM Gaah! Varför känns hon så neutral då? Hon teoriar lite om alla men säger ingenting, ungefär som jag gör just nu. Helt under radarn. Det enda misstänkta med Fia är att hon sa Bä förut.
Haha ja, nåt sånt är det iaf!
JAg tror helt enkelt att vi har olika utgångspunkt, jag utgår ofta från godhet (kanske korkat men änsålänge gör jag det) och du utgår från andra hållet och är mer paranoid.
Jag tänkte på det nyss när jag läste ett inlägg du skrev till Shaggy där Shaggy listat samma spelare som du som hon ville titta extra på och du reagerar med att bli rädd för att bli lurad upp på lktaren.
Själv hade jag tänkt, jippi, nån tänker som jag!
Fast ett bä är ett bä är ett bä liksom.@cirkus Hinta om att man är fåret med hjälp av getost?
Heligt??något heligt
Jag syftar på din avatar.spök göra en bumpo? Slutspök