Halloweenparty!!! (Ulvlek)

@Mammas ger mig inga ondvibbar förutom i det rätt snurriga scenario jag presenterade ovan.

Men eg känns hon som en ensam god. Lite skitnödig i den här leken med sena röständringar på en hunch liksom. Kanske farligt att räkna ut henne men just nu lutar hon mot god för mig.

En tanke till innan jag somnar, ang snurrfian och cirkus så tror jag att om dom "håller ihop" (någon skrev att de kändes som tvillingar om rollerna hade funnit) så är det nog att de har båda bra funderingar (förutom snurrfians röst på mig:mad:, hehe)och verkar dela tankar. Jag tycker inte att det är något konstigt att det blir så. Inget jag reagerar på iaf.

Ursäkta snurriga inlägg men nu MÅSTE jag verkligen sova!!

Men isf kan du ju lika gärna ta en BOP om vem som är siare och följa den, typ? Alltså det är klart att man ska kolla efter sånt, men att bara helt random när inget tyder på det utgå från att någon har mer info än någon annan känns inte som en taktik som gynnar goda riktigt, vilket gör mig tveksam till dig.
I det här fallet var det dig jag följde, du har nämligen :p en tendens att verka stensäker i dina teorier och därför röstade jag som jag gjorde.
Jag har sedan omvärderat det som du kan läsa ovan, och får väl acceptera att jag gjorde ett felval. Även solen har fläckar... :D

Lilltess, jag var fundersam på henne igår och det har inte ändrats under dagen. Det som stör mig är att jag har svårt att sätta fingret på vad exakt det är jag reagerar på. Hennes reaktion på Lobelias röst, förklaringen på reaktionen. Kommentarerna om Koppen och Shaggy. Egentligen inga stora saker var för sig men sammantaget blir det en del.

@FiaM Gaah! Varför känns hon så neutral då? Hon teoriar lite om alla men säger ingenting, ungefär som jag gör just nu. :crazy: Helt under radarn. Det enda misstänkta med Fia är att hon sa Bä förut.

I det här fallet var det dig jag följde, du har nämligen :p en tendens att verka stensäker i dina teorier och därför röstade jag som jag gjorde.
Jag har sedan omvärderat det som du kan läsa ovan, och får väl acceptera att jag gjorde ett felval. Även solen har fläckar... :D

Fast ja, jag kan ju verka stensäker, varför trodde du då att det berodde på bakgrundsinfo? Jag tycker fortfarande att är ett märkligt resonemang.

Du har varit frånvarande idag förresten, har du svårt att få ihop ditt livspussel? :p

Haha ja, nåt sånt är det iaf!

JAg tror helt enkelt att vi har olika utgångspunkt, jag utgår ofta från godhet (kanske korkat men änsålänge gör jag det) och du utgår från andra hållet och är mer paranoid.
Jag tänkte på det nyss när jag läste ett inlägg du skrev till Shaggy där Shaggy listat samma spelare som du som hon ville titta extra på och du reagerar med att bli rädd för att bli lurad upp på lktaren.

Själv hade jag tänkt, jippi, nån tänker som jag! :p

Nu ska jag göra något så ovanligt som att prioritera IRL, sambon kom hem för att stanna en stund och sen hasta vidare.

Jag har ju några som jag är tveksam på, mer eller mindre.
Om jag utgår idag från att Koppen visste nånting om de som röstat på Idahoe. Då är det Snurrifan, Lobelia och FiaM som kan vara onda. FiaM la också en röst på Koppen när hon åkte, det är inget bra record. Och nu flummar hon iväg om getost och vilken flock hon tillhör. Kan det vara nån sorts hint till lyan att hon är fåret?

cirkus röstar på FiaM

(men har inte släppt några andra misstankar för det)

Mammas, låter trovärdig och kommer som alltid med bra teorier. Får finna sig i att kallas god idag.

Haha ja, nåt sånt är det iaf!

JAg tror helt enkelt att vi har olika utgångspunkt, jag utgår ofta från godhet (kanske korkat men änsålänge gör jag det) och du utgår från andra hållet och är mer paranoid.
Jag tänkte på det nyss när jag läste ett inlägg du skrev till Shaggy där Shaggy listat samma spelare som du som hon ville titta extra på och du reagerar med att bli rädd för att bli lurad upp på lktaren.

Själv hade jag tänkt, jippi, nån tänker som jag! :p

Hahha! Jag är för paranoid för det som sagt. :p

Jag behöver ta tag i mitt liv nu och hinner förmodligen inte in mer innan DL. På ett sätt är jag frestad att rösta på Shaggy för att få veta om Koppen hade en anledning till sin andra röst på henne, men eftersom det inte är hon som har triggat min ulvradar mest så avvaktar jag.
I stället, baserat på tidigare inlägg, FiaM röstar på Lilltess

Jag ligger efter. Skit.
@Lilltess känns skum men är hon det? Hon är ju rätt ny och det är lätt att hamna i "du röstade på mig, du måste vara ond" - tänket.
Samtidigt så skaver det verkligen att hon till slut ändå la den där rösten på Lobelia trots stora hål i teorin? Och nu har hon fått flera röster på sig, är det ett drev eller är det bara jag som inte är lika övertygad?
Gud, jag behöver gå och göra en @bumpo men jag hinner fan inte.

Lobelia röstar på Lilltess

Kanske inte oväntat. Jag kanske kan ha fel. Mina teorier är egentligen svaga. Jag hade en hyfsat svag motivering bland flera när jag analyserade alla och hon högg som en ilsken terrier. När jag bad henne förklara kom ingen förklaring utan bara en serie angrep som slutade med mig i Lyan med Koppen. Det kan vara lekovana, men jag undrar, det känns som något mer ligger bakom överreaktionen. Antingen är hon i lyan eller något heligt skulle jag tro. Jag satsar på Lyan.

@Lobelia och @Shaggy måste jag nog lämna därhän för idag, känns lite skumt när jag la rösten på Shaggy igår men tiden springer som en mig närstående gillar att säga...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka