Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja leken går väl snarast ut på att de goda vill få ut de onda och de onda vill bli av med de goda? Så visst är du god så går leken ut på att leta efter de onda, är du ond så går leken ut på att du försöker få de goda att rösta ut varandra...Alltså leken går ju ut på att hitta onda, varför ska jag då koncentrera mig på annat än att hitta onda? Frågan är till @cirkus också.
Innebär det att du kommer byta snart?! SNÄLLA!När jag lyckas klicka på mig själv så att bilden kommer upp i stort blir jag lite rädd för mig själv.
Ja alltså @Lilltess blundar jag när hennes avtar kommer upp så det kan vara därför hon verkar ligga så lågt...
Jag skulle gärna se att du förklarade lite närmre varför du håller mig åt det ondare hållet, se om där är något som jag kan förklara, med tanke på att du själv håller koppen åt det onda hållet bl.a efter hennes kopierade röst..
Lobelia röster på Idahoe, hon verkar inte gilla vitlök och silverkulor, ironiserar över dem.
@LenaH Kan du peka på vart du tycker att jag bitit mig fast vid Shaggy? Jag tycker att vi diskuterade lite under eftermiddagen och sedan röstade jag på henne pga att det var det starkaste jag hade just då, när jag skulle åka, är det verkligen att bita sig fast?
Alltså, jag tycker i regel att det är bra om de jag misstänker åker, oavsett om de är goda eller onda (eller ja, såklart jag vill att de ska vara onda, vill ju alltid ha rätt liksom), men åker en person jag misstänkt och den visar sig vara god går det så gott som alltid att läsa ut något av det, och dessutom får jag då veta att jag hade fel och behöver inte fundera mer om just den personen.
Alltså, jag tycker i regel att det är bra om de jag misstänker åker, oavsett om de är goda eller onda (eller ja, såklart jag vill att de ska vara onda, vill ju alltid ha rätt liksom), men åker en person jag misstänkt och den visar sig vara god går det så gott som alltid att läsa ut något av det, och dessutom får jag då veta att jag hade fel och behöver inte fundera mer om just den personen.
Rätt märkligt resonemang faktiskt, vad spelar det för roll om jag sticker ut eller inte?
Det är mest en känsla och som du ser av sista meningen i inlägget så inser jag att det inte går ihop att du och koppen är onda tillsammans. Det är mest att du biter dig fast vid en kopierad röst som den enda motiveringen jag kan hitta, men du kanske kan förklara närmre. För mig är den kopierade rösten bara en liten del och jag vet inte om det räcker för en röst direkt.
Fast det kan jag köpa, ibland vill man bara ha facit för att om inte annat komma vidare i sina tankar. Då blir det mest bonus till slut om den man misstänkte var ond.Tycker du att det är märkligt resonemang att reagera på att någon verkar driva en tes rätt hårt (inte sagt att du gör det just nu, men tidigare idag då och på ett sätt som jag inte riktigt känner igen) och sen vara likgiltig inför om den är ond eller god som resonemanget drevs emot. DET tycker jag är märkligt. Eller jag fattar verkligen inte hur du tänker. Dessutom så tycker jag att du resonerar olikt hur du brukar resonerar, du brukar hävda att du vill att din sida vinner, men jag tolkar dig som att du vill att den du misstänkt ska åka oavsett om den är ond eller god.
Det är ditt sätt att spela som jag uppfattar det, nosar du upp en misstanke om någon så hänger du i tills motsatsen (eller föralldel, ibland har du rätt ) bevisats. Ingen direkt värdering i det från min sida.
Vem har sagt att den är stark? Jag lovar jag kommer inte hålla kvar vid denSen dessutom, din teori var väl inte så himla stark den heller.. Så att hålla mig som ond för att jag har en dålig teori, vilket jag håller med om. Att min teori är så dålig gör det ju ännu mer konstigare att koppen tog min teori.. Men man kan inte klaga på en första dags teori när man själv använder sig av en sånhär teori?
Mest för att det var så tidigt i leken.Varför förvånar det då dig?
Börjar tröttna på att höra det här.Sen dessutom, din teori var väl inte så himla stark den heller.. Så att hålla mig som ond för att jag har en dålig teori, vilket jag håller med om. Att min teori är så dålig gör det ju ännu mer konstigare att koppen tog min teori.. Men man kan inte klaga på en första dags teori när man själv använder sig av en sånhär teori?
Fast det kan jag köpa, ibland vill man bara ha facit för att om inte annat komma vidare i sina tankar. Då blir det mest bonus till slut om den man misstänkte var ond.
Vem har sagt att den är stark? Jag lovar jag kommer inte hålla kvar vid den