Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig som om jag har missat nånting grovt här.
Har verkligen Shaggy varit så skum? Tycker att Koppens och Mammas motiveringar är mer i personliga sfären och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Sen vet jag inte om Koppen är skummare än vanligt heller - hon är alltid så jäkla svårläst. Jag måste lusläsa dessa tres inlägg en gång till.
Japp det är riktigt!Du menar att det bara var jag som kom överens om det i förra leken??
@LenaH
Detta är min andra lek, förra gången satt jag i lyan och fick lite tips och så men inta hjälpte det
Jag tycker iaf att jag visar rätt tydligt att jag letar onda, dock har jag inte riktigt kommit in i det här att hitta egna teorier riktigt men spånar gärna vidare på andras teorier.. Men skulle aldrig hänga på en teori om jag inte kände att det fanns en bra poäng i det
Jag känner mig som om jag har missat nånting grovt här.
Har verkligen Shaggy varit så skum? Tycker att Koppens och Mammas motiveringar är mer i personliga sfären och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Sen vet jag inte om Koppen är skummare än vanligt heller - hon är alltid så jäkla svårläst. Jag måste lusläsa dessa tres inlägg en gång till.
Dag 1:
17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo
21:45 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röstar på Idahoe
21:50 cirkus röstar på Snurrfian
21:51 bumpo röstar på Koppen
21:57 Mammas ändrar röst till Shaggy
21:58 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
21:58 Shaggy röstar på FiaM
21:59 Shaggy ändrar röst till Mammas
Shaggy III röster
Mammas II röst
Idahoe III röster
bumpo I röst
Snurrfian II röst
Koppen I röst
Idahoe MAGIKER lynchas
bumpo ULV dras med
Natt 1:
Matmissbrukaren BYBO käkas
cirkus: Resonerar nästan som jag tänker, vilket känns bra så vidare hon inte är ond...
LenaH: Rösten på Bumpo är frågan om det var ren tur eller om det var en alibiröstning från en ulvkollega.
Koppen: Resonerar märkligt och jag hänger inte med, men å andra sidan så är det koppens normala sätt att vara och säger absolut ingenting om hennes roll.
Lobelia: Känns precis som vanligt, ifrågasätter och försöker leta ulvar.
Lilltess: Röstade först av alla igår på Shaggy och har haft lite tid idag, kan vara därför hon håller lite låg profil.
Shaggy: Verkar ha hamnat i tjafs med Mammas och hade det varit Bukerobinson så hade jag sagt att de var ärkefiender men den tvisten fanns inte med här va? Men det är lätt att komma i tjafs med mammas, det har även jag lyckats med och jag tror inte att jag läser in så mycket i det just nu.
FiaM: Har hamnat lite utanför min radar upptäcker jag nu... Resonerar som mig runt Idahoe men annars få inlägg...
Mammas: Verkar som sagt ha fastnat lite i tjafset med Shaggy men jag upptäcker inget direkt ulvigt, i någon av dem. Känns just nu väldigt neutral, men jag vet att hon är skicklig och det skrämmer mig...
Frågan jag ställde om käket av MM var helt enkelt för att så tidigt dag två finns det inte så mycket att gå på och jag ville bara se om någon hade en intressant tanke om det för själv hade jag det inte!LenaH jag ska syna henne ordentligt för jag får igång viss ulvradar, tex genom frågan om varför åt de MM? Känns lite som om hon vill ta avstånd från lyan med en sån fråga. Å ena sidan så har hon har en rimlig förklaring till sin röst på bumpo å andra sidan kan det vara en uddaröst på en kollega som inte riskerar att åka, lite för att få bra röststatistik kanske? Känns lite hal och skum, men som vanligt stringent i tanken.
Mammas lägger en tidig röst på Shaggy, jag köper hennes resonemang kring rösten även om jag kanske inte håller med.
Det jag reagerar lite på är Mammas röstande igår, först röstar hon på LenaH med en i mina ögon helt ok förstadags röst, sedan precis innan DL så ändrar hon till Shaggy och ser till att det blir lottning mellan henne och Idahoe. Här reagerar jag på hennes resonemang att framförallt min röst men även till viss del Snurrfians skulle kunna vara onda alt svart får som försöker hjälpa annan ond. I sig är det bra och trovärdiga förklaringar, men Mammas är så rutinerad att jag tycker att i stort sett alla hennes motiveringar låter trovärdiga. Kan det vara så att hon själv försökte skydda Idahoe?
Mammas har förvisso sagt att hon inte lyckats lista ut vem Idahoe var men ändringen sticker ändå ut lite i mina ögon. Speciellt om det råkar vara så att hon är med i lyan, bara för att en enskild medlem i lyan inte listade ut rollen betyder ju inte det att inte lyan listade ut den…
Ja att tänka lika dant är såklart inte konstigt men att skriva något i stil med "jag håller med lilltess" är sjukt tunnt..