Dag 1:
17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo
21:45 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röstar på Idahoe
21:50 cirkus röstar på Snurrfian
21:51 bumpo röstar på Koppen
21:57 Mammas ändrar röst till Shaggy
21:58 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
21:58 Shaggy röstar på FiaM
21:59 Shaggy ändrar röst till Mammas
Shaggy III röster
Mammas II röst
Idahoe III röster
bumpo I röst
Snurrfian II röst
Koppen I röst
Idahoe MAGIKER lynchas
bumpo ULV dras med
Natt 1:
Matmissbrukaren BYBO käkas
cirkus: Resonerar nästan som jag tänker, vilket känns bra så vidare hon inte är ond...
LenaH: Rösten på Bumpo är frågan om det var ren tur eller om det var en alibiröstning från en ulvkollega.
Koppen: Resonerar märkligt och jag hänger inte med, men å andra sidan så är det koppens normala sätt att vara och säger absolut ingenting om hennes roll.
Lobelia: Känns precis som vanligt, ifrågasätter och försöker leta ulvar.
Lilltess: Röstade först av alla igår på Shaggy och har haft lite tid idag, kan vara därför hon håller lite låg profil.
Shaggy: Verkar ha hamnat i tjafs med Mammas och hade det varit Bukerobinson så hade jag sagt att de var ärkefiender men den tvisten fanns inte med här va?
Men det är lätt att komma i tjafs med mammas, det har även jag lyckats med och jag tror inte att jag läser in så mycket i det just nu.
FiaM: Har hamnat lite utanför min radar upptäcker jag nu... Resonerar som mig runt Idahoe men annars få inlägg...
Mammas: Verkar som sagt ha fastnat lite i tjafset med Shaggy men jag upptäcker inget direkt ulvigt, i någon av dem. Känns just nu väldigt neutral, men jag vet att hon är skicklig och det skrämmer mig...