cirkus: Cirkus känns god som vanligt, men verkar lite tam på att leta ulvar. Det är inte mycket teorier från hennes håll. Jag väntar med spänning på mer, det är lite på på gränsen att jag blir misstänksam pga dålig aktivitet. Än så länge är cirkus åt det goda hållet, men vill ha mer.
LenaH: Lena känns som god, men jag har bara sett henne som god, någon gång måste hon vara ond men slumpen har sina egna vägar. Hon påstår sig vara synsk och med tanke på träffsäkerheten att hitta onda i tidigare lekar så är jag böjd att hålla med. Har inte kommit med alltför mycket hittills, men vem har det? Jag vill se mer Lena, var är dina fina teorier som jag bara vill haka på?
Koppen: Koppen verkar vara ur balans helt, är det pojkvännen. Först en copycat av en dålig teori och sedan vad jag mest upplever som hämndröst. Kanske ett tecken på ondhet, verkar inte lägga sin själ i spelet direkt är inom min radar.
Snurris Snurrfian verkar väldigt angelägen om att inte misstänkas som ulv och antagandet att hon som ond inte skulle rösta på Idahoe för att idahoe hintade om att hon var magiker känns besynnerligt. Allt skriveri om hur man uppträder och röstar som ulv känns lite skumt. Hade ulvar följt hennes teorier hade de blivit lynchade direkt skulle jag tro, men hon har en poäng, jag röstade på Idahoe för uppträdandet var lite ulvigt, men det var mest en menlös förstadagsröst.
Lilltess: Röstar på koppen för att koppen kopierade sin röst igår. Det känns som en kryptisk motivering och att hon till hör dem som de som "ondradarn" siktat in sig på. Å andra sidan verkar ingen ha något att gå på ändå som sagt.
Shaggy: Shaggy är i dispyt med både koppen och mamsen och väljer att rösta på koppen. Jag vet själv av erfarenhet att det är lätt att rösta på dem man är oenig med och ser inget ulvigt i det.
FiaM: FiaM får jag inte mycket grepp på alls, snäll och försynt som vanligt. Tål att granskas
Mammas: Mammas har varit väl ombytlig och bytt lyynchoffer och har en livlig diskussion med Shaggy i vanlig mmsenstil. Det här med skifte av fokus får mig att tänka siare som sagt, men sedan inser jag nu att jag har helt fel här , fick för mig att mamsen var ute efter FiaM. Nu kan mamsen givetvis vara siare ändå och kanske fått en sia på Shaggy. Möjligt men inte helt troligt. Med viss tvekan så ser jag en liten strimma gott.
Utifrån detta känns det helt omöjligt att rösta men den som jag har mest i radarn Lilltess, Surris och koppen. De verkar dock inte sista i lyan tillsammans, åtminstone inte de två sistnämnda. Få se om det kommit något mer som kan få mig att bestämma mig.