Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på röstningen funderar jag lite på de som röstade på Idahoe. Troligtvis är nån av dem ulv, kanske tom två av dom.Dag 1:
17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo
21:45 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röstar på Idahoe
21:50 cirkus röstar på Snurrfian
21:51 bumpo röstar på Koppen
21:57 Mammas ändrar röst till Shaggy
21:58 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
21:58 Shaggy röstar på FiaM
21:59 Shaggy ändrar röst till Mammas
Shaggy III röster
Mammas II röst
Idahoe III röster
bumpo I röst
Snurrfian II röst
Koppen I röst
Idahoe MAGIKER lynchas
bumpo ULV dras med
Natt 1:
Matmissbrukaren BYBO käkas
Ni sätter mig i skiten hörni. Vad gör ni om dagarna egentligen? Jobbar???
Nej men sanningen är att om jag inte röstar nu under dagen är jag tveksam om jag hinner. Så rösta under dagen it is. Men ja, det har ju inte hänt så mycket. Om vi ser till röstningen. FiaMs röst kan fortfarande vara ett får/ulv som skyddar Shaggy.. Men ja, det behöver ju inte vara så. Sedan är det LenaH som jag kollar närmare på - hon har röstat på bumpo. Alibi? Men å andra sidan, varför skulle hon? Det är ju inte som att de vore ett speciellt bra alibi. Men ja, hon kan ju ha röstat där iaf. Hon bör ju inte vara fåret i vilket fall, isf borde hon inte röstat på bumpo.
Rösterna på Idahoe säger inte så mycket tycker jag heller. Inte bumpos röst på Koppen heller. Så eh, tja.... Det är vad jag har att komma med.
Med tanke på röstningen funderar jag lite på de som röstade på Idahoe. Troligtvis är nån av dem ulv, kanske tom två av dom.
Snurrfian, FiaM och Lobelia.
Bumpo var iaf den som valde en helt annan väg genom att rösta på mig.
Vanlig ulvtaktik enligt mig.
Samtidigt fick även Shaggy tre röster, så ja... Vad ska man säga. Jag är ff osäker
Fast, varför skulle en ulv rösta på magikern om de misstänkte att Idahoe hade den rollen? Ulvarna förlorar ju på att magikern lychas utan skulle väl i så fall hellre försöka skydda rollen så att de kan käka den och på så sätt kunna utöka lyan.
Jag förstår fortfarande inte Mammas resonemang. Hon bygger upp mig som ond utifrån att en person som hon i första lynchen fått för sig är fåret röstar på en annan än mig (som nota bene fått två röster på extremt svagt ot teoriande där dessutom den ena rösten endast kpierade den andra) så att den också läggs upp till röstning. Det hela känns som en så extret svag tråd att följa.
Med den här svaga teorikedjan som Mammas kör vidare på undrar jag ännu mer om jag inte gjorde rätt i förra lynchen som bytte person.
Ja alltså, jag fattade inte alls att idahoe var magikern, men onda kanske höll mer koll på ev hintar?
@FiaM Eftersom du skriver att det kändes surt att Idahoe redan hade fått en röst av snurrfian, hade du avstått att rösta på henne om du sett det innan? Varför isf?
Nä jag fattade inte heller det, så det är därför jag sa tidigare att ulvarna kan ha gjort ett misstag genom att rösta ut idahoe.Ja alltså, jag fattade inte alls att idahoe var magikern, men onda kanske höll mer koll på ev hintar?
@FiaM Eftersom du skriver att det kändes surt att Idahoe redan hade fått en röst av snurrfian, hade du avstått att rösta på henne om du sett det innan? Varför isf?
Jag tyckte ju att teroin var extremt svag går och den blev inte dirket starkare för att det gått ett antal timmar. Det känns lite tunt att ha det som enda tanke och därmed dra uppmärksamheten lite väl långt mot en person på extremt svaga grunder."Kör vidare på"? Hur menar du då? Eftersom inget nytt hänt tycker jag att det är helt vettigt att jag resonerar om det som jag funderade över innan deadlinesen? Varför ska jag inte resonera om det? Det verkar som att du blandar ihop misstankar och resonerande, men jag vill reda ut olika möjligheter eftersom det är möjligt att det är så, jag tycker inte att det är konstigt.
Vad anser du själv vara anmärkningsvärt som hänt som det vore normalare att jag resonerade om, utöver det andra jag skriver? För det är ju inte som att jag snöar in mig på en ev räddningsröst från FiaM, utan tycker att jag skriver rätt mycket annat. Att du vill få det att verka annorlunda får mig dock att bli fundersam över dig.
Jag tänker inte alls som du märker jag.Koppen jag förstår inte varför två ulvar skulle rösta på Idahoe. Det vanliga när jag suttit i lya har avarit att ulvarna röstar väldigt splittrat och då framförallt första dagen. Jag tror faktiskt det är större sannolikhet att den som röstade på bumpo (LenaH) eller att du som fick en röst av just bumpo är onda. Det senare ser jag inte som särskilt sannolikt utifrån hur dåligt alibi en ensam förstadagsröst är.
Jag tyckte ju att teroin var extremt svag går och den blev inte dirket starkare för att det gått ett antal timmar. Det känns lite tunt att ha det som enda tanke och därmed dra uppmärksamheten lite väl långt mot en person på extremt svaga grunder.