Halloweenparty!!! (Ulvlek)

Haha, jag skulle nog säga understimulans (hästlös sen två veckor) kombinerat med ett extremt leksug efter att ha åkt ut första dagen de två senaste lekarna! :p

Det kan säkert vara så. Mennnnn min magkänsla skriker att du är ond, så därför får du min röst idag, och kommer att bli granskad extra noga framöver. :)

Jag läser och läser och får inte till något på någon som kan tyda på ondhet.

Det mest graverande är väl nästan koppens prat om fåret. Men det är inte något som behöver vara något. Det är ju liksom faktum att vi leker med ett svart får den här leken.

Jag tycker inte heller att de två rösterna på shaggy känns bra heller. Speciellt inte koppens andra. Visst, hon har haft en värdelös dag (Jag vill också rösta på hennes pojkvän). Men något eget borde hon ha kunnat komma på. Och eftersom tiden börjar ta slut: bumpo röstar på koppen

17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo
21:45 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röster på Idahoe
21:49 cirkus röstar på Snurrfian

Shaggy II röster
Mammas I röst
Idahoe III röster
bumpo I röst
Snurrfian I
LenaH I

Jag hade också gärna röstat på Kopppens kille om det var möjligt, hoppas att det löser sig för er!

Idahoe har i stort sett bara skrivit inlägg som är ot idag, kan bero på tidsbrist och att det inte finns mycket att gå på än men det kan också vara ett sätt att ligga lågt.
FiaM röstar på Idahoe

Tycker att den här rösten är lite märklig. Ja, visst har Idahoe OTat, men inte sååå mycket? Och om man vill ta någon som ligger lågt, varför inte typ mig?

Konspiratoriskt: Shaggy är ond och nu ska några röster läggas för att minska risken att hon åker? FiaM behöver inte ens vara med i lyan utan kan vara fåret som vill hjälpa sin kamrat?

17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe
21:38 FiaM röstar på Idahoe
21:38 LenaH röstar på bumpo

21:45 Mammas röstar på LenaH
21:49 Lobelia röstar på Idahoe
21:50 cirkus röstar på Snurrfian
21:51 bumpo röstar på Koppen

Shaggy II röster
Mammas I röst
Idahoe III röster
bumpo I röst

LenaH I röst
Snurrfian I röst
Koppen I röst

Äh dafuq! Mammas ändrar sin röst från LenaH till Shaggy

Med motiveringen att jag tror att framförallt rösten från FiaM men möjligtvis även Snurrfian kan vara röster för att få det mindre troligt att den onda Shaggy åker.

För info märker jag ingen skillnad på mig, och enligt feedback (:angel:) är det ingen annan som gjort det heller. Idag har jag varit frånvarande för att jag ställt om från nattrytm till dagrytm efter nattjobb, då sover jag hela dagen och har sedan för det mesta fullt upp. :)
Nej det är mycket möjligt att det är helt fel från min sida, jag har inte spelat med dig så många gånger utan det var bara något som jag reagerade på när det gäller dig just idag. Att tidigare gånger har du varit ond och betydligt mer aktiv, den här gången var du inte det och min magkänsla sa att det möjligtvis kunde tyda på god. Det kan som sagt bara beror på att du har ett lite IRL också... :nailbiting:

Snurrfian verkar leta onda huruvida aktiva dom är eller inte i leken. Ett lite märkligt sätt att leta onda tycker jag

Matmissbrukaren röstar på Snurrfian

Svara jag har läst fram och tillbaka men hittar ganska lite. Det som känns mest intressant är att FiaM anklagar Idahoe för att skriva mest ot och försöka glida med. Jag uppfattar just FiaM på liknande sätt, blek. Det är iofs många som är det i leken bla jag själv.
Shaggy röstar på FiaM

Snurrfian verkar leta onda huruvida aktiva dom är eller inte i leken. Ett lite märkligt sätt att leta onda tycker jag

Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
Men nu tror jag du missförstår mig... Att just mammas aktivitet stack ut... Annars skulle jag väl knappast ha röstat på Idahoe om jag tror att ju mer aktivitet desto större risk för ulv?

Äh dafuq! Mammas ändrar sin röst från LenaH till Shaggy

Med motiveringen att jag tror att framförallt rösten från FiaM men möjligtvis även Snurrfian kan vara röster för att få det mindre troligt att den onda Shaggy åker.
Hmm hur kom du fram till slutsatsen att jag är ond? Du uttalar dig som om du vet det
Shaggy ändrar sin röst från FiaM till mammas
Tillägg Ingen kan ju veta någon om någon annans roll än så att helt plötsligt bli så säker gör mig väldigt misstänksam

Just nu så skaver Snurrfian med sin diskussion om att hon kan läsa hur mammas är som ond eller som god - alltså det håller jag inte med om. Eller att man öht kan läsa ut om någon är ond eller god pga spelstil. Som Matmissbrukaren skriver - IRL spelar större roll än vilken roll man har. Och en rutinerad spelar har ingen stil som man kan hänga upp sig på sådär. Hon talar för mycket emot sig själv idag genom att först tycka rösten på mammas är skum och sen ...tja nej

cirkus röstar på Snurrfian
Va Tycker jag att rösten på Mammas är skum? Jag har ju flera gånger skrivit att jag alltid misstänker mammas, men just idag kändes hon mindre ulvig för mig än annars, möjligtvis pga hennes aktivitet...

Hmm hur kom du fram till slutsatsen att jag är ond? Du uttalar dig som om du vet det
Shaggy ändrar sin röst från FiaM till mammas
Tillägg Ingen kan ju veta någon om någon annans roll än så att helt plötsligt bli så säker gör mig väldigt misstänksam

Säker? Verkligen inte. Men rösten kändes som en save-röst, och då bör den som saveas vara ond. Hade FiaM själv haft röster nog att kunna åka hade jag röstat på henne, men det hade hon inte. Däremot du, som om hon var ond enligt min teori också bör ha varit ond. Då gör min röst mer nytta på dig än på LenaH som var min tidigare misstänkta eller på FiaM som är min andra misstänkta.

Edit- ändrade "och" till "också", som jag tänkte skriva. Meningen blev så mycket mer sammanhängande då.

@Mammas Min röständring gör ju egentligen ingen skillnad men den tankekedja du drar upp känns så långt från något strategiskt sannolik för en lya att göra att jag anser det vara något skumt med den

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka