Halloweenparty!!! (Ulvlek)

Jag har en skitkväll. Bråkar med pojkvännen så tårarna sprutar just nu :cry:
Mår skit!!!

Och han åker till stockholm imorgon lch är borta till 6 timmar innan vi åker till thailand.

MY LIFE SUCKS!!!
Tråkigt!:( Hoppas det löser sig!:)

"kl"
Alltså, var är Matmissbrukaren och Mammas?:confused:

@Matmissbrukaren har inte skrivit mycket alls. Men hade inte hon flaggat för att ha ont om tid eller minns jag fel?

@Mammas pratade en del, men försvann spårlöst imorse efter att ha frågat LL om man fick byta utklädnad, då hon ville vara Cujo. Känns misstänkt att vilja byta till en blodtörstig hårig best som är väldigt ulvlik...O_o
Har hon försvunnit för att hon inte vill visa sitt rätta ulvjag?:cautious:

I brist på bättre teorier:

Idahoe röstar på Mammas

*puh* fick för mig att det var 21:30 som var DL men det var 22! :D Nu har jag en stund till att fundera... Fast jag undrar om det hjälper idag... :cautious:

Tack Lobelia för ett riktigt matigt och bra inlägg - jag hade glömt bumpo - noterar den intressanta tanken att bumpo verkar ha missat att diskussionen runt magikern är just konsekvenserna av hur den åker ut och inte rollen i sig.
Jag skrev ju att jag blev nojig över att jag tyckte att det var glasklart hur rollen fungerade och tydligen var det inte så glasklart som jag trodde.

@Koppen Hade det varit ok enligt LL hade jag röstat på din kille! (Hoppas att ni blir sams och får en trevlig resa! :)

Jag är här nu. Höll på att glömma leken, läste en bok. :p Och fram till att jag satte mig för att läsa har jag haft fullt upp med det Riktiga Livet, ni vet.

Har läst tråden men tycker inte att det är något direkt jag reagerar på.

Tycker inte att det är helt rätt att rösta ut magikern om man nu skulle komma på vem det är. Jovisst är det det bästa spelmässigt, men hur kul är det då? Och dessutom, om det blir tydligt vem det är lär onda inte vilja äta personen iallafall, för då finns alltid risken för dem att den är skyddad till natten, och kommer bli lynchad direkt iaf.

@Idahoe Bara så jag inte missförstår något, du röstar på mig för att jag skrev att jag ville vara utklädd till Cujo om vi kör nya utklädnader varje dag, och att jag inte hängt i leken under dagen? :)

@Koppen Hade det varit ok enligt LL hade jag röstat på din kille! (Hoppas att ni blir sams och får en trevlig resa! :)

Jag är här nu. Höll på att glömma leken, läste en bok. :p Och fram till att jag satte mig för att läsa har jag haft fullt upp med det Riktiga Livet, ni vet.

Har läst tråden men tycker inte att det är något direkt jag reagerar på.

Tycker inte att det är helt rätt att rösta ut magikern om man nu skulle komma på vem det är. Jovisst är det det bästa spelmässigt, men hur kul är det då? Och dessutom, om det blir tydligt vem det är lär onda inte vilja äta personen iallafall, för då finns alltid risken för dem att den är skyddad till natten, och kommer bli lynchad direkt iaf.
1: Vad läste du?

2: Ingen större chans att vi prickar magikern ändå, men det känns ju alltid taskigt att rösta första dagen. :(

Shaggy - Är inte en höna men motbevisar det med en selfie som hon påstår är en ruggande höna, verkar annars ha gått vile då hon ogillar både skräckfilmer och utklädning. Vad har man då på ett Haloweenparty att göra? Nåja varmt välkommen ändå.
Nån måste ju ta på sig rollen att vara lite lagom utanför
Fan också måste försöka bli lite seriös nu och inte försöka skämta när skämten blir knastertorra.

Lilltess röst på mig ser jag som en desperat förstaröst men att koppen hänger på den tunna teorin känns inte riktigt bra. Även om hon har en pissig kväll borde det väl gå att hitta en egen OT motivering

1: Vad läste du?

2: Ingen större chans att vi prickar magikern ändå, men det känns ju alltid taskigt att rösta första dagen. :(

1: Jenny Pox. Den började som YA, sedan började de knarka och ha lite sex, så nu vet jag inte vad jag ska klassa den som för genre. Men den handlar om en tjej som dödar alla hon rör vid. Den är fett najs!

2: Nej, det är sant, det kändes bara som ett tråkigt tankesätt. Även om jag förstår att det bästa spelmässigt krasst sätt är att göra så så känns det lite fel att göra så.

Efter att ha läst igen så är den enda som sticker ut med ulvighet är @Idahoe som pratar om blodiga läppar, typiskt ulvar även om hon försöker påstå att hon är Dracula... Törs man lite på det?
Annars är jag inne på samma spår som @Mammas , jag vill rösta på @Koppens pojkvän för han känns mest ulvig just nu! :mad:
Även om mammas alltid är lurig så har jag en känsla av att hon brukar vara med aktiv när hon är ond, det kan bara helt fel från min sida men gör att jag inte lägger min röst där idag...

Nej för att säkerhetsrösta så jag inte missar Snurrfian röstar på Idahoe för hon har blod i mungipan, jag vet inte vilken stackare hon har hunnit käka redan men nog känns det ulvigt... :nailbiting: ;)

17:05 Lilltess röstar på Shaggy
21:12 Koppen röstar på Shaggy
21.18 Idahoe röstar på Mammas
21:35 Snurrfian röstar på Idahoe

Shaggy II röster
Mammas I röst

Idahoe I röst

@Idahoe Bara så jag inte missförstår något, du röstar på mig för att jag skrev att jag ville vara utklädd till Cujo om vi kör nya utklädnader varje dag, och att jag inte hängt i leken under dagen? :)

...Jag påstod aldrig att det var en bra motivering...:angel:

Förresten, är inte du alltid ond i ulvlekar, även när du är god? Jag trodde det var en regel i Bukes ulvspel:p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka